2008年10月25日星期六

恐龍蛋


        之前喺有線新知台《60分鐘真人蘇》其中一集睇到阿蘇介紹北角同銅鑼灣嘅生果店賣恐龍蛋同綠寶石,阿蘇一味贊不絕口咁話好好食 ( 有時都懷疑佢係咪做媒!) 不過賣好貴一個 (exactly 幾錢就真係唔記得喇 ,好似話係幾十蚊一個),所以心諗都係得個睇字,一來我實唔捨得買嚟試,二來要長途跋涉咁過到去港島果邊先有得賣,唉,慳啲啦!


       點知最近周街都有得賣,連蝴蝶村街市都有,而且又唔貴,$11有 5 個,不過我諗未必係美國原裝入口,係內地貨色先至可以賣咁平。


        張 lable 上面英文 gramma 好似有錯,應該係 "Product of USA" 而唔係 "Produce of USA",所以我懷疑係大陸貨,佢哋想整張 lable 扮美國入口,但又串錯字,唔通啲美國佬都串錯?或者係我英文水平差啦,真係有呢種寫法都唔定呀!


        唔緊要啦,就買嚟試吓有幾好食。初初仲以為係一啲新品種嘅水果,原來都係布冧 / 李之類嘅物體,不過就完全唔同食法,好清甜,好爽脆,唔似布冧咁酸酸哋、腍腍哋,好食好多,我諗我以後都唔會再買布冧 食,改食恐龍蛋喇!


沒有留言:

發佈留言