2008年11月5日星期三

麻蓉糯米糍


        今日整完薑汁豆漿,所以又有好多豆渣等我去處理,其實之前已經想整糯米糍好耐,見 Winnie 整芒果糯米糍又幾成功,所以就 "的" 起心肝去整,決定用之前煮芝麻糊時預先打好黑芝麻粉同今日煮豆漿剩低落豆渣做餡。


材料:
糯米粉
黑芝麻粉
豆渣
砂糖

橄欖油
椰絲


        預先將豆渣放白鑊炒乾,之後加埋黑芝麻粉、橄欖油同砂糖一齊炒至乾身,咁就完成啲餡料啦。


        跟住就搓糯米粉糰,其實都唔難。先將糯米粉過篩,放入不鋼兜內,逐少咁加水,然後攪拌至適當黏度,就可以將粉糰攞出嚟搓,一直搓到柔軟而唔黏手就 OK,就好似呢舊咁樣:


        將粉糰分割成若干小粉糰後,記得鋪上濕毛巾,如果唔係果啲未用嘅粉糰就好容易變得乾硬。


        將小粉糰壓平 (唔好太過薄,如果唔係就好易穿),包入芝麻餡後收口、搓圓,變成一粒大芝麻湯丸。



        煲滾水,將大湯丸放入滾水內煮至浮起後,再煲多3分鐘,盛起瀝乾水份後,趁熱轆上椰絲,然後放上模紙上攤凍,食得啦!


        雖然睇見都幾得,但係一食落口就……… 之前炒芝麻餡時,試過甜味已經好夠,比起我接受到嘅程度仲要再甜啲,但係食落口就一啲味都無,我老豆都話乜味都無,好奇怪!Winnie 食完之後,佢話俾我聽搓粉糰時係應該同樣要落糖嘅,可能就係呢個原因,餡料嘅味被個皮溝淡咗。


        另外,個皮都比較硬,我拎俾 Winnie 之前因為怕會變壞,所以放喺雪櫃度,到俾咗佢之後,佢諗住自己都無再放入雪櫃,都應該解凍哂啦,於是就咁食,點知一咬落去,成舊糯米糍粉碎咗!!佢話太乾硬啦,佢上次整芒果糯米糍一樣有放喺雪櫃度,但都唔會咁乾硬,所以我估係大家嘅做法唔同。佢係有加芒果汁落去搓皮,同埋係蒸熟咗先至包餡,所以可能咁樣整個皮會軟熟啲。Winnie 話佢後尾用微波爐叮番熱,變番軟後就好食好多啦,所以之後 Lily 入嚟學琴時,我都叮番熱先俾佢試食,佢話可能係個皮厚過頭,連我老豆都話叮熱之後好食好多,仲軟過當日整好後即食,不過 Lily 食完一粒之後,佢問我介唔介意俾佢食埋剩低果粒,佢話佢好想食喎,我當然無問題啦,起碼證明都唔係真係咁難食啫,哈哈!


        唔緊要,繼續努力,下次再試過,煮嘢食係要試好多次先可以做到最好。下次吓用 Winnie 嘅方法去整,睇吓又成唔成功先。


1 則留言:

  1. Kestrel 你好,我有一個好好的糯米糍食譜,你來看看,我試過,真係好好,應該幫到你.
    [版主回覆01/07/2009 13:27:00]        好呀,多謝哂你呀 A poo!得閒同你交流 吓呀!

    回覆刪除