2008年11月24日星期一

欖豉蒸魚柳

 


        之前喺圖書館度睇到 Jacky Yu 本書教整欖豉醬,即刻提醒咗我,屋企仲有啲欖角擺咗喺度好耐都唔記得咗用,好啦,就整番次欖豉蒸魚柳嚟食啦。



材料:
急凍白魚柳
欖角
紅椒
蔥花


調味醬料:
蒜茸豆豉醬

紹酒




啲就係欖角啦!


        將解凍後嘅魚柳洗淨、瀝乾水,再用抹手紙盡量索乾水份。之於欖角,我唔知道買番嚟果陣係咩樣,當我知道有呢種食材時,已經係放喺雪櫃度,雪到好硬,所以我一定會先用熱水浸軟,之後再略略洗淨,跟住加埋啲紅椒落去一齊剪碎佢,再加埋調味醬料落去拌勻,之後就搽喺魚柳上面,就可以拎去蒸啦。由於塊魚柳好薄,只需蒸約 3 至 4 分鐘就得啦,最後灑上蔥花,完成。


        味道都唔錯,好有家鄉風味,甜甜哋、辣辣哋,好開胃呀!我覺得呢個都屬於懶人餸之一。


沒有留言:

發佈留言