2008年11月24日星期一

素炒雜錦


材料:
青瓜
紅蘿蔔
雞脾菇
五香豆腐乾
薑茸
蒜茸


調味料:


生抽
麻油



幫雞脾菇同五香豆腐乾 "伉儷" 影番張合照先!


        將所有材料洗淨、切片,青瓜需放落筲箕內,加粗鹽醃幾分鐘,將裡面過多嘅水份逼出 (記得之後要沖一沖水,如果唔係就會過鹹 ),跟住用手稍為搾一搾乾,咁樣,煮出嚟碟餸就唔會 "水汪汪" 啦


        好啦,跟住開鑊。先白鑊炒一炒雞脾菇,同樣原因,為咗將佢裡面過多嘅水份逼出 ( 菇菌類係好濕 o架,所以係中醫角度係唔好多食 ),你會發現雞脾菇越嚟越出水,嚟越縮水,到最後無得幾多剩,所以買果陣時要預多少少。盛起雞脾菇後,落油燒熱,先爆香薑茸同蒜茸,再加埋豆腐乾一齊爆香,跟住落紅蘿蔔
炒一炒,加水、鑊蓋煮一陣,之後再落青瓜,兜一兜,最後落埋之前雞脾菇,加埋調味料,熄火前灑上麻油,可以上碟啦,再幫佢哋影埋張 "全家福",咁就大功告成!


        我都好滿意今次個餸,除咗顏色吸引之外,仲炒得好乾身,唔駛埋芡,平時始終唔多唔少都會有水出 ( 因為青瓜同雞脾菇係好易出水 )。如果你哋眼利的話,可以睇到我今次係度玩嘢,將紅蘿蔔切花,睇落去真係寧捨唔同,靚好多。


沒有留言:

發佈留言