2008年11月23日星期日

蝦米淡菜冬瓜粒湯


        無論煲湯抑或滾湯,都係我嘅弱項,無乜 idea,所以就即刻向喺電視台教煮方太求救,當然唔係直接搵佢啦,只係喺佢寫嘅食譜度搵靈感啫。


        星期五果日喺荃灣公共圖書館度搵到本未有人借過新書《方太與亞玲 — 輕鬆煲靚湯》(我係第一個借呀 ),發覺裡面介紹嘅湯水都幾啱我口味,而且有部份湯水都好簡單易煲,於是就借咗本書返屋企慢慢睇,今晚滾嘅湯就係喺呢本書度學返嚟。



材料:
冬瓜
蝦米 (食譜上係用金華火腿,但我手上無火腿,於是就參考另一個湯,用蝦米代替)
淡菜


調味料:

雞粉


        蝦米洗淨後用熱水浸透 (蝦米水記得同樣可以用番嚟滾湯);淡菜用水浸軟、洗淨備用;冬瓜去皮、去瓤洗淨,切粒。煲滾水,先加入蝦米、淡菜及薑滾出味,之後加埋冬瓜粒,當冬瓜煲腍後,加入小量鹽同雞粉調味,灑上蔥花就 OK 啦!


        方太原本喺佢篇自序度寫明:「我特別注重材料的原味,所以沒有加入任何現成清湯或味精,因為只有清水和材料共煮熬成的湯,才是真正好喝的湯。」但係因為我試過味道唔係好夠,於是就落咗少少雞粉去調味。


        啖湯都幾清甜,幾好飲呀!


沒有留言:

發佈留言