2008年11月16日星期日

合桃黑包

        依家每個禮拜都要去將軍澳坑口間琴行教琴,琴行附近就係東港城同蔚藍灣畔商場,所以好多時我都會提早去到行一陣或者食 lunch (of course,其實已經係人嘅 tea 啦)。


        今日喺 Taste 裡面間 A1麵包見到我嘅至愛 — 合桃黑包做緊優惠價,原本 $13半個、$24 一個,減到 $11半個、$22 一個,呢個時候,梗係買都買唔切啦!係我屋企附近海趣坊間 A1 成日都無貨,個 sales 話俾我聽呢個包係全店最好賣嘅,好多時一出爐無幾耐已經買哂,佢話叫我下次打定電話俾佢哋預留,我就一定會買到 ( 嘩,駛唔駛咁誇張呀!不過我喺東港城呢間都好少見到),呢個包又真係好好食嘅,難怪會有咁多 fans。




        裸麥合桃提子包一樣,第一次食呢個包都係媽咪喺海趣坊間 A1 麵包新開張無幾耐果陣。當時我哋食完之後都覺得非常好食,所以之後間中被我 "吼" 到徬晚時份開始做特價 ($10 半個 ),我都一定會買。我第一次嘗到黑麥包嘅美味,就要多謝媽咪買俾我食啦,果然係知我者莫若母!自此之後就愛上咗黑麥包,所以點解我會叫 Lily 去 Pumpernickel 買個正宗黑麥包俾我試哩!      


        因為佢係用黑麥粉做,所以好有嚼勁 (突然間覺得自己好文雅,應該口語化啲,係 o趙頭 )、好有麥香,而且啲合桃係全去衣 ( 真係去得好乾淨,一啲衣都無,全粒都金黃色 ),所以絕對無任何 Lily 怕苦澀味。因為黑麥包 texture 比較 heavy,所以食兩三塊都已經好飽肚 lu!


沒有留言:

發佈留言