2008年11月26日星期三

蔬果意粉沙律

        今晚原本得自己一個人食,諗住求求其其又一餐啦,點知我老豆噚日失驚無神話唔返鄉下住,變咗今晚都喺度食,我都無預備到餸,淨係得幾個蕃茄同個薯仔,突然諗到雪櫃仲有我老豆之前買嘅青瓜仔,於是就靈機一觸,今晚整意粉沙律食啦!好彩我屋企長期都有 "存貨 ",隨手拿起都有嘢可以整食,咁就唔駛專登落街買嘢啦!



材料:
蕃茄
薯仔
青瓜仔
紅蘋果
青蘋果
香蕉
螺絲粉


沙律汁:
乳酪 (熱情果、芒果 & 橙)


即磨五色胡椒


        預先準備一兜凍滾水放入雪櫃雪凍,之後就烚螺絲粉。當螺絲粉煲至七成熟就熄火,用煲內保持嘅溫度去焗熟啲粉 ( 但唔好太過熟、太過腍,否則到加入沙律汁拌勻時會攪爛哂 ),之後就用食水過冷河,直至意粉冷卻同爽身,最後就用之前放入雪櫃雪凍嘅凍滾水過多次冷河,咁就更加硬身,同埋因為係凍滾水,所以心理上比較放心食用


        蕃茄洗淨、去蒂去瓤 (一定要去瓤,如果唔係就會不停出水);薯仔洗淨後放滾水內烚熟,然後去皮備用;青瓜仔切開邊後去瓤;青、紅蘋果批皮後,與其他材料全部一齊切粒 ( 媽咪教落,蘋果切開後要即刻用沙律醬撈勻,避免蘋果內嘅鐵質接觸到空氣而氧化生,咁就唔會變成啡色 ),放入沙律兜後,加入乳酪,糖、鹽同即磨胡椒粉調味 ( 以前見媽咪整沙律落鹽覺得好怪,但媽咪話俾我聽,如果唔落鹽,味道係會差咁啲,無咁好食,所以佢話鹽係有個 nickname 叫做 "上味",睇字面都知點解啦!我睇電視見 Tony Wong 教整糕餅甜品,都會落少少鹽嚟吊味 o架 ),之後就可以放番入雪櫃雪凍。


        到食之前再切啲香蕉片上去,咁就更加香、更加靚,更加好味啦!記得香蕉唔好預先切埋落去沙律度呀,因為雪過之後會變黑,好核突!


 


 


沒有留言:

發佈留言