2008年11月30日星期日

薯仔脆法包 & 綠茶紅豆糯米蛋糕

        今次介紹嘅麵包同蛋糕都係 Panash 出品,好好食 o架!



        呢個叫做薯仔脆法包,我第一次食嘅時候係啱熱辣辣出爐,見到相當吸引,梗係唔會放過呢個大好機會,即刻買嚟試吓啦!


        果然係 "正",啲香草薯蓉好香,薯仔又唔會太爛,仲有小小粒狀,有咬口,撈埋啲沙律醬就更加惹味。包身鬆軟,但唔脆,可能係太熱嘅關係啦!試過之後,我知道嗜包嘅 Lily 一定鍾意,於是就搵機會買個俾佢試吓啦。因為到佢入嚟學琴已經隔咗夜,一定無新鮮熱辣咁好食,所以我專登用烤爐烤番熱俾佢食,點知無心插柳,將個包烤到脆卜卜,咁就更加合哂佢合尺啦,因為佢鍾意食香口嘢嘛!Lily 食過之後不斷咁話 " 好正,好好食呀!" 所以我估到應該佢呢個焗脆包係比我上次新鮮出爐果個仲好食,於是我就再買多次返屋企食,今次特別烤脆佢先至食,果然又係另一番風味,真係好食好多。


 



        呢個就係綠茶紅豆糯米蛋糕,亦係我喺 Panash 咁多種產品之中嘅至愛之一,我特別鍾意佢果種軟糯口感。之前我食過香橙味同朱古力味,綠茶紅豆就今期新推出,我覺得朱古力味就最無乜特別,而香橙味就最吸引我,綠茶紅豆都唔差,都係 my favourite 口味。


 



        呢個係用烤爐烤過嘅,因為佢糖份高,所以表面烤到變咗金黃色,亦因為呢個原因,所以食落去就外面香脆,裡面軟糯,同時間領略兩種口感,Lily 就梗係叫我烤脆先俾佢試啦!


 



        裡面啲紅豆餡都幾多,Lily 就覺得甜過頭,我就覺得啱好啦。唔知 Panash 下一期會推出咩口味呢?大家拭目以待!


沒有留言:

發佈留言