2008年12月1日星期一

日式麻醬豆腐伴柚子沙律

        咪以為我咁凍天氣仲整冷盤,其實係差唔多成個月前整落 o架啦,不過因為之前部腦拎咗去整成個月,我無得寫 blog,所以依家先至 post 番出嚟,仲有好多等住我去 update 呀。我打中文又慢,點趕呀!!


材料:
盒裝豆腐
三色彩椒
泰國金柚
檸檬皮茸


調味料:
日本芝麻醬
蜜糖
檸檬汁


        簡簡單單嘅一個涼拌菜,做法都好簡單,味道亦唔錯,好清新。彩椒洗淨、切粒,然後拖一拖水 ( 唔好太耐,其實我只係唔想咁爽口,太腍會唔好食,所以如果鍾意食爽口嘅就唔駛拖水啦 ),盛起,瀝乾水備用;金柚起肉、撕碎,然後用蜜糖、檸檬汁同檸檬皮茸醃一陣間,呢招係跟 Jamie Oliver 學嘅,有次佢整沙律菜之前都係咁樣預先醃一醃。跟住就可以加埋啲彩椒,再加少少鹽調味,就完成咗柚子沙律。至於豆腐,肥媽就喺「肥媽私房菜」節目度教過,豆腐喺盒度倒嚟之後,就用抹手紙包住,然後放啲重物件喺上面,將啲水份壓嚟,咁就唔會 " 猛標水 ",試過又真係幾得噃。之後就切片,上碟後就倒啲麻醬落去,擺少少檸檬皮茸喺上面做裝飾,再放埋啲柚子沙律係兩邊,就可以上菜啦!係咪色彩好靚呢?仲好似好 pro 咁 o添。


        我都係純粹吓、試吓,今次當係做實驗,睇吓咁整 O 唔 OK,估唔到兩樣嘅味道都幾夾。


沒有留言:

發佈留言