2008年12月10日星期三

日本年輪蛋糕 & 日本豆漿


 



        呢兩樣嘢都係我學生 Louisa 請我食嘅,兩樣都係由日本空運到港 o架


        Louisa 份人好 nice,雖然我都係識咗佢無幾耐,同佢上堂都只係兩三個月,但係佢都對我好好,成日都請我食依樣食果樣,食朱古力 ( 仲唔係 cheap 嚟 o架,全部都係貴價朱古力 ),仲會特登 "漏夜" 整定沙律、蛋糕比我食 o添!上兩個星期仲預早送咗份聖誕禮物俾我,今次呢個年輪蛋糕就係佢喺網上訂果陣時,專登訂多一個送俾我,我話俾番錢佢又唔收,攪到我幾唔好意思呀!


        盒豆漿我就嫌佢淡過頭,有少少 "寡",甜番啲會好飲啲。至於個年輪蛋糕就啱掉番轉,我嫌佢甜過頭,不過都幾軟熟,Lily 食完就話好似我哋細個果陣時食過嘅雀目牌雪糕蛋糕果啲蛋糕咁嘅味喎!


沒有留言:

發佈留言