2008年12月7日星期日

丹麥菠蘿包& 蘋果丹麥卷

        喺將軍澳教完琴,行過去連理街間山崎麵包睇吓有冇啱食,買嚟做 lunch先。


        嘩,又加咗價!呢半年內山崎都唔知加咗幾多次價啦,啲價錢好似火箭咁係咁升,雖然通脹係犀利,但係其他麵包店都無佢加得咁密。之前啲特價麵包 $ 12 個,後來加到 $13,依家仲 $14 o添!特價咗都唔平得去邊。


        不過我又犯賤,明知貴都係要幫襯,原因係今次有份做特價嘅麵包當中,有齊我最鍾意食果兩隻:丹麥菠蘿包 & 蘋果丹麥卷。




        呢個係丹麥菠蘿包,酥皮焗到脹卜卜,我諗有成 34 吋高,好吸引,不過呢間整啲菠蘿皮就麻麻,一啲都唔靚。返到屋企,我當然會烤番熱嚟食啦,個菠蘿皮脆卜卜,一咬落口就散哂,好過癮。麵包裡面就好酥、好熱、好軟熟,我諗肯定好食過即刻買果陣。




        蘋果丹麥卷,外面個皮有少少硬硬哋,烤脆咗之後就當然香口好多啦,仲有少少脆 o添,裡面啲蘋果餡酸酸,配合個包少少甜,好夾。包質比菠蘿丹麥麵包密啲,無咁鬆散,比較有質感,又唔會太甜,加埋杯咖啡就正哂!


沒有留言:

發佈留言