2008年12月24日星期三

聖誕禮物 — 蜂膠

        今日係平安夜,雖然我不嬲都唔慶祝聖誕節,但居然會收到聖誕禮物,不過係自己買送俾自己嘅。


        事緣晏晝教緊琴果陣,Winnie 打電話俾我,通知我我食開果隻牌子嘅蜂膠今日做特價,只賣 $89 一盒,平時平極都係 $199 買一送一,所以我教完琴之後就即刻去睇睇,如我所料,蝴蝶村商場間屈臣氏真係賣到一盒都無,於是就走去海趣坊間屈臣氏睇下啦,點知未賣哂,仲有好多盒 o添!所以我就買咗 3 盒,自己要兩盒,另外果盒就幫阿珊買嘅。



        原本係媽咪之前食開嘅,因為佢住醫院果陣,隔離床個太太教佢手術後就要食蜂皇漿同蜂膠,從而增強免疫力,媽咪後來都叫我食埋一份,因為我身子不嬲都唔係咁好,當係保健啦,估唔到一日一粒都有功效喎!因為近呢幾年我都無睇過醫生,即使係流感高峰期,身邊有好多 "病人" 接近我 ( 做我哋呢行其實都好高危,因為長期同學生坐得好 close,好易俾佢哋傳染到),我都無俾佢地惹到,吓,我估應該係因為食咗蜂膠啦。


        媽咪臨走前都交帶落,叫我要繼續日日 keep 住食蜂膠,自己好好打理身體,所以我都好聽佢話,朝朝起身都會 "啪" 番粒。我見 Winnie 都好容易病,所以咪叫佢試吓食,睇吓會唔會好啲,佢今年入冬後又好似真係少咗病喎!


沒有留言:

發佈留言