2008年12月10日星期三

Double Chocolate Pound Cake

        自從食量大大縮減之後,因為每次只能夠食少少,變得比以前容易肚餓,所以我依家會長期買定啲麵包、蛋糕、餅乾之類東西喺屋企,方便隨時醫肚。


        早前喺百佳見到隻蛋糕做特價,只需 $10 一盒,見個樣都唔差,於是就揀咗呢盒朱古力味:


        今日終於開嚟食啦!呢隻雙重朱古力蛋糕係杜拜嘅出品 ( 感覺上好似好 high class,係杜拜啲有錢佬專食咁款 ),打開個盒攞舊蛋糕出嚟時,覺得好重、好墜手,重過舊莎莉蛋糕,感覺就好似成舊都係實心朱古力咁。



        切開之後,睇到舊蛋糕好多 " 蜂巢窿 ",成舊印尼黃金糕咁,食到落口個質感都有少少似,比較硬淨,唔似一般雪藏蛋糕般都會有番少少蛋糕鬆軟感覺,再加上佢係用咗雙重朱古力去整,所以朱古味好濃,似食緊舊朱古力多過似食緊蛋糕!


        如果當自己係食緊舊蛋糕的話,我就覺得麻麻哋,因為太過實淨,唔似蛋糕,無咗蛋糕嘅鬆軟;但係如果唔當自己係食緊蛋糕,只係食緊一舊用朱古力做嘅甜品,咁我就覺得唔錯,因為啲朱古力味真係好香濃,又唔會太過甜,配埋杯紅茶就仲掂!


P.S.  最失敗就係唔似莎莉蛋糕咁有個錫紙兜裝往,每次食之前都要喺個膠袋度拎出嚟,食完又要放番入個膠袋度,好鬼麻煩。由於個膠袋嘅 size 係做到啱好,所以拎出嚟易,放番入去難,好易整到隻手同個膠袋係哂朱古力!


沒有留言:

發佈留言