2008年12月10日星期三

$5 盒士多啤梨

        喺裕記度無紅蘿蔔賣,求其買包薑就走,去到收銀處準備排隊俾錢時,見到有士多啤梨,賣 $5 盒咋,咁平,實唔慌好食啦!不過真係好耐好耐無食過啦,見個樣都幾好,粒粒都紅卜卜,顏色好靚、好吸引,買盒試吓啦,反正咁平,話唔定有驚喜呢!


        基本上,呢盒士多啤梨係買嚟 "玩" 多過要嚟食,因為始終對佢無期望,所以就好攪嘢咁幫佢影咗輯寫真,即使無味覺享受,都滿足吓視覺享受嘛。






        果然無驚喜,仲係酸 o添,食落口個感覺十足十食緊酸布冧咁,無論味道同肉質都好似。依家啲士多啤梨都唔好食,好難食到粒甜嘅。我印象中,對上一次食士多啤梨應該係我讀小學果陣,表姐 Flora 同佢個妹 Lily,帶埋我同阿馳一齊出街玩,佢喺超市度買咗盒士多啤梨俾我食,果陣士多啤梨已經唔好食,得個酸字,自此以後,我就再無意欲去食佢啦。最近一次聽到有人對士多啤梨贊不絕口,係 Winnie 去完韓國返嚟,佢話果度啲士多啤梨又甜又大好好食 ( 佢俾過啲相我睇,真係好大粒,有啲仲成隻手掌咁大 o架 ),仲係自己親手摘嘅 o添!難怪佢媽咪返到香港都仲好懷念果度嘅士多啤梨啦!


沒有留言:

發佈留言