2008年12月29日星期一

吉之島特價日

        真係激鬼死人啊!!上兩個禮拜先至喺吉之島超市買完嘢,J 咭會員有九折優惠,但係我無 J 咭,所以要照原價買。點知佢呢個禮拜連續四日又再做特價,減價貨品仲照價再九折 o添,仲係人都有得折,唔駛一定要有 J 咭,@$&^@$^)@………


        我係一個典型嘅香港人,一於唔執輸,逛多轉睇有無啱先,呢啲就係我今日買嘢:



        朱古力同 Wasabi 係喺超市買嘅,朱古力 $12.5 兩件再 9 折,都幾抵喎,本來我想買埋金莎 o架,點知一件都無,俾人掃清哂;Wasabi 就 $9.9 9 折,同佢隻自家品牌 Top Value 一樣價錢,咁就梗係買 S&W 喇!另外仲買咗我嘅至愛蔥油餅做 lunch。隻碟同個小型焗盤喺 $10 店買,仲買咗盒白檀線香,用嚟裝香俾觀音菩薩用嘅,$9 / 300支都抵用呀,媽咪以前買落嘅檀香都要 $18盒,仲無咁多支 o添,可能個質素同香味好



        我其實最想就係買支碌麵棍,但係樂富間 $10 店無得賣,咁就無辦法啦!到真係要用時再睇吓撞唔撞啱特價日啦,都係差 $1


        今日都總算有少少得著,如果上次個兩盒味噌留番今日先買就仲抵!


1 則留言:

  1. 你真係黑仔!!好彩你都有再去買d 9折野,都叫無執輸既!
    不過你買咁多朱古力....乜你好鍾意食朱古力既咩?平時唔覺既.....
    唔通有折既野好味d
    [版主回覆12/30/2008 17:33:00]    Since I looked after my mom, I like to eat sweet food very much, especially chocolate, may be due to the pressure, stress, low blood glucose .....etc.

    回覆刪除