2008年12月6日星期六

碧綠滑蛋豆腐

        今日晚煮咗兩個餸,一個係香草芥末籽烤三文魚扒 ,另一個就係呢碟碧綠滑蛋豆腐:



材料:
豆腐
真姬菇
西蘭花
雞蛋
薑茸
紹酒


芡汁:
蠔油
粟粉



        豆腐用水略沖洗,原件放喺碟等佢慢慢出水,煮果陣就唔駛驚佢不停標水;真姬菇洗淨備用;西蘭花用洗米水浸洗乾淨 ( 媽咪教落用洗米水浸洗西蘭花可以洗咗表面果層 "白濛濛 " 嘅物質 ),將莖切粒、花切件,之後用鹽水汆一汆水,可以預先煮腍少少,到回鑊炒果陣時就唔駛炒咁耐,同埋保持翠綠;跟住用番同一煲水將真姬菇汆水,等佢裡面啲多餘水份走啲出嚟,你會明顯見到即刻縮咗水 ( 原來呢隻菇好香 o架,汆水後煲水有好香嘅菇味 );雞蛋拂打成蛋液備用。


        燒熱油鑊,先將西蘭花回鑊炒一炒,盛起後圍住碟邊放好;之後爆香薑茸,放真姬菇同西蘭花莖粒落鑊炒,贊少少酒後,放埋豆腐一齊煮,冚鑊蓋煮約 1 分鐘,之後加入芡汁,最後將啲蛋液慢慢倒落豆腐度,輕輕兜勻至蛋熟就可以上碟 ( 太大力會將豆腐整到好爛 )。


        今次我覺得都幾滿意,因為食完之後碟底都無剩低好多水份,證明啲菇係要預先汆水,咁就唔會煮好之後仲不停咁出水。


沒有留言:

發佈留言