2008年12月21日星期日

黑麥包

        嘩,好開心呀,又有 Pumpernickel 黑麥包食啦!等咗好耐啦!


        今次個黑麥包當然又係 Lily 買俾我食啦,不過今次係最大果隻 size,正如 Lily 話齋,果然係個包越大越好食,因為裡面嘅麵包會軟熟啲,無細 size 個隻咁硬,可能係因為熱力無咁易透入麵包深入位置,所以無焗得咁乾、咁硬。不過最攪笑嘅係 Lily 話其實大 size 嘅包都同細 size 一樣係圖形,但唔知點解,每次俾個店員切完拎番出嚟之後就變咗長形!


        次次 Lily 都唔收番我錢,攪到我都唔好意思,呢次呢個仲咁巨形,應該唔平啊!


1 則留言:

  1. 客氣喇... 巨型,係咪好食O的?因為就算食唔哂,過左一兩日,變硬的話,個「心」都唔係話太硬...
    [版主回覆12/28/2008 23:31:00]        係呀,個心都仲好軟熟!

    回覆刪除