2008年12月10日星期三

羅漢果南北杏煲金銀菜

        星期一先至食完金銀蛋鹹瘦肉粥,今晚又飲金銀菜湯,攪到我哋好似好有錢咁噃,成日用 "金" 同 " 銀 " 入饌,哈哈!


材料:
白菜
菜乾
紅蘿蔔
羅漢果
南北杏
蜜棗


        白菜、菜乾洗淨備用;紅蘿蔔刨皮,用滾刀切件;羅漢果洗淨後切開幾份;南北杏同蜜棗略沖水,備用。水滾後,將所有材料放落煲度,大滾後轉中慢火繼續煲,之後就無嘢做,等飲湯啦!記得飲之前落鹽調味。


        今日偷懶,唔想攪咁多嘢,所以無落到肉,但又怕唔夠甜,於是就加咗個羅漢果,老豆前幾晚 o訓咗落床之後猛咁咳,飲完呢個湯應該有啲幫助啩!我都幾鍾意羅漢果果種甘甜味,擺咗入真空煲裡面都仲聞到果種甜味,好香呀!


1 則留言:

  1. 好潤呀,我鐘意啊!!
    [版主回覆12/11/2008 12:55:00]        係呀,真係好潤呀!我 噚 晚飲完之後,個喉嚨好舒服,唔會 "乾爭爭"!你有冇煲呢?         你個 icon 個 3 杯 dessert 好靚 噃,係 咩 嚟 o架,自己親手整?

    回覆刪除