2008年12月24日星期三

乾蔥頭栗子炆雞

        人哋聖誕節食火雞,我就平安夜食栗子炆雞,再加個西式雜菜湯,攪到好似好應節咁,但我唔係刻意 o架!係咁啱得咁 "喬" 啫,我係佛教徒,聖誕節對我嚟講根本毫無意義,無必要應節或慶祝,甚至 " 狂歡 "!!




材料:
急凍雞下脾
栗子
乾蔥頭


醃料:


生抽
老抽
雞粉
胡椒粉
紹酒
粟粉


調味料:



蠔油


        雞脾解凍後去皮、洗淨,用抹手紙索乾水份,然後斬件,落醃料醃好備用;乾蔥頭去衣備用;栗子去殼後,用烤爐焗數分鐘,之後 "浸" 衣就變得乾脆,好易脫落,不費吃灰之力就攪掂哂,睇吓呢幅相就知啦,粒粒都咁靚仔 o架!



        燒熱油鑊,先爆香乾蔥頭,再放入雞脾略煎至微黃色,之後就贊少少酒,再煎多陣。




        跟住就加埋啲栗子,加水及調味,兜兩兜,冚蓋用慢火炆至雞肉熟透及栗子腍身。到咁上吓你就會發現啲汁會變到好濃好 "杰",因為大部份嘅蔥頭都已經溶哂喺個汁度,喺呢個時候,最好就試一試味,因為由於啲汁煮到好濃縮,可能會變到好鹹,所以最好加番多少少糖,我覺得煮栗子菜式比較甜啲會好食啲。當煮到收汁後就可以上碟。


        雖然呢次喺我第一次煮呢個餸,但係我都覺得 OK 好味,唯獨是栗子唔夠腍,我諗下次要預早先炆定啲栗子至得!


沒有留言:

發佈留言