2008年12月21日星期日

白玉雜豆粥

        今日係冬至,我見媽咪以前都會煮碗湯丸上供,雖然我唔係好識啲儀規,但都會照做,所以今晚就特登預備咗呢個甜粥伴湯丸一齊食,唔駛次次都係薑汁糖水嘛!其實本身我係想整渣咋嘅,但係又怕 " 無米氣 " 唔襟飽,所以都係落半嘜米煲成粥啦,感覺上會飽肚啲。



        所謂白玉,其實係糖冬瓜。因為之前買嚟煲五花茶時用過後,一路都再未用過,於是今次我就靈機一觸,用嚟煲糖粥,代替咗片糖,反而變得清甜咗,唔似用片糖咁濃。


材料:
紅豆
綠豆
眉豆
三角豆
紅腰豆
麥米
珍珠米
糖冬瓜


        所有豆同麥米洗乾淨後,用清水浸過夜;珍珠米就喺煲前半個鐘洗淨浸水;糖冬瓜切粒備用。水煲滾後,先落珍珠米煲一陣,等到佢煲到有小小開花時就可以倒埋其他材料落去一齊煲,之後就等食囉!


        浸過夜嘅豆係腍好多,好食好多,而啲麥米就煙煙韌韌,好有 " 口感 " (弊,又講 "口感 " 呢兩個字 o添,實俾阿蘇鬧啦 ),甜度亦啱好,唔會太甜,又唔會過淡,恰到好處。


沒有留言:

發佈留言