2008年12月8日星期一

蔥油餅 & 菠菜雞丁薄餅

        今晚無煮飯,煲金銀蛋鹹瘦肉粥,我哋屋企慣咗會再炒啲粉麵,或者買啲包點 / 糕點返嚟食,所以我之前就喺吉之島超市塊蔥油餅,再喺商場間惠康裡面嘅東京麵包買咗盒菠菜雞丁薄餅。


        呢兩樣嘢我都好鍾意食,逢星期五喺樂富搭 shuttle bus 上廣播道之前,我都會喺樂富中心間吉之島超市行吓,好多時都會買呢度蔥油餅,因為我真係好鍾意食,連 Winnie 都知道。塊蔥油餅整得好香口,但又唔會太過乾硬,仲好軟熟,恰到好處,而且仲平過屯門間吉之島超市 o添 (樂富賣 $5.5,屯門就要 $6)!不過遲啲再無呢支歌仔唱 lu,因為樂富間 JUSCO 要摺埋,讓位俾 APITA UNY 呀!


        至於菠菜雞丁薄餅就更加係 fans 啦,一來好食,裡面好足料,除咗有菠菜同雞肉,仲有磨菇 o添!二來 "襟" 飽,又唔貴,四件都係 $12 啫,每次最多只係食兩件已經夠哂飽,之前介紹過 Li Kien 食,佢都話好食。遲啲試吓自己整,應該係用類似 pancake / hotcake 嘅麵糊做。


        記得第一次食呢個薄餅,當然又係媽咪買番嚟試食啦,食過番尋味,之後都間唔中買嚟食。因為我同媽咪都唔慣晏晝果餐煮飯食,好多時都係煮粉麵食,有時都會整吓意粉、煮吓通粉咁,間中又會轉吓口味,去惠康買啲壽司、整吓日式冷麵,或者買司華力腸加呢個薄餅就做 lunch 啦,雖然好簡單、好求其,但係最重要嘅係大家都好 enjoy 同對方一齊食嘢、講三講四,無所不談,食乜都變得好開心、好好味,真係好掛住媽咪,好懷念同媽咪一齊吃喝玩樂嘅日子啊! 


沒有留言:

發佈留言