2008年11月29日星期六

粟米軟法包

        今朝喺太子道彈完婚禮,返到入嚟屯門都已經兩點幾三點,因為手頭上有幾張美心 coupon,於是就買個包食算數。上次試過 "新輕樂 " 系列黑麥小紅莓提子包都幾好食,今次就繼續試吓呢條 line 嘅另一 product 粟米軟法包。


        我之所以睇中佢係因為我咁耐都未試過食軟嘅法包,食都係硬嘅,所以係好奇心驅使下,好快趣就鎖定咗目標喇!


        一打開果袋已經好香喇,因為個包落咗百里香 (Thyme)同奧勒崗 (Oregano) 香草,個包都真係好軟喎,仲見到好多粟米 o添!


        今次呢個包我就唔係太鍾意,因為我一向都唔鍾意食太軟包,比較鍾意硬包,而呢個包嘅包質仲好似 "牙印包" o添 (我所謂 "牙印包",即港式麵包,如菠蘿包、雞尾包、叉燒餐包等。事緣以前住我隔離屋個女仔每朝食嚫早餐都好似 "誓願" 咁,個包食極都食唔完,佢阿媽就叫佢食快啲趕返學,佢就話個包好核突,咬完之後個包就 "濕立立" 咁,仲有個牙印留喺度 o添,所以唔想食!自從我聽完佢形容個包之後,我就叫啲軟腍腍嘅港式包做牙印包喇),我就最唔鍾意呢種 "o趙極都o趙唔爛,吞極都吞唔落 " 嘅包質,所以我決定將剩低嘅麵包烤脆咗先至食。


沒有留言:

發佈留言