2008年11月17日星期一

Double Star Cafe @ 海港城

        好開心,今日我同 Winnie "終於" 約到 Miss Cheng 一齊出嚟食 lunch,好耐都無見過 Miss 啦,佢鬼死咁忙,約襯啲時間都唔得,不過都唔可以賴哂佢嘅,咪最衰就係要就 Winnie 囉,佢淨係星期一 day off 先至得閒 (嘻嘻,一於賴落佢度先),我呢啲咁嘅閒人就大把時間都得啦攪到呢餐飯好似係 "夾硬焗 Miss出嚟食" 咁樣。


        Miss 原本話去黃埔食嘅,因為佢 11:00am 係黃埔間柏斯教完,果度又有一間好值得一試嘅西餐廳,不過我話我唔熟果頭,驚住搵得間餐廳嚟已經唔見咗好多時間,你知啦,Miss 個 schedule 咁密,見佢面啲時間好寶貴 o架嗎!於是我就提議不如去尖沙咀,大家都咁就腳,Miss 話咁就約喺海港城間 Double Star Cafe度食啦,先到先等。


         Winnie 早到咗,佢話佢大約 11:30am 到,見間 cafe 先啱開門,所以成間舖都係得我哋 3個,不過好彩早到咋,一到 12 點零 1點放食 lunch 時,即刻坐滿哂人啦!所以 Miss 同我哋可以周圍坐,周圍影相,好似間舖係我哋開咁,隨便做乜都得,哈哈。




        哋叫咗 3個 set lunch,分別係泰式紅咖哩豬扒配白飯、鮮日本冬菇意大利軟芝士燴芥子雲吞、同埋西班牙腸菠菜燴意粉。個 waiter 問我哋要咩餐湯,我哋問佢有咩選擇,佢話有XX雜菜湯同XX忌廉湯 (唔好意思,老人癡呆又發作,完全無印象啲湯叫咩名),Miss 好似唔係聽得咁清楚,我跟住就話俾佢聽即係平時嘅紅湯同白湯,於是佢就話要紅湯,跟住又唔記得係我定係 Winnie 話俾個 waiter 聽要 3個紅湯,個 waiter好似唔識聽咁,又再重覆問多我哋一次:「咁係咪即係要 3個XX雜菜湯呀?」心諗,梗係啦,唔同XX忌廉湯係紅色嘅咩!唉!!…… 哎喲, Sorry,唔怪得佢嘅,係我哋唔講清楚個全名,誤導咗佢啫,唔好意思呀 waiter 哥哥!



        首先上嘅就梗係餐湯同麵包啦


 



        飲完湯,主菜嚟啦,呢個就係 Miss 嘅意大利雲吞。嘩,好 "精緻" 呀!


 



        再跟住上嘅呢就係 Winnie 個燴意粉。依,隻碟 "好大" 喎!


 



        呢個就係我 order 嘅泰式紅咖哩豬扒配白飯啦 (做乜 Winnie集手都上埋鏡 o架),豬扒腍就夠腍,不過無乜味,啲咖哩就唔係好辣,我嫌佢唔夠香濃,整體無乜特別。


 


        睇完哂我哋 3個嘅選擇,係咪都覺得我揀果個係最 "豐富" 呢,其實平時晏晝果餐我係唔鍾意食飯嘅,不過好多時出街食我都會揀飯,點解?因為實穩陣囉!份量一定唔會小得去邊,你吓,連 Winnie 都話嘢食太細碟,我都好少聽到女仔會咁講,尤其 Winnie 係食嘢都唔係多嘅人,都會咁形容,咁你話係咪真係 "好大……碟" 啦!


        當我想用刀切開舊豬扒時,先至發覺個 waiter 收咗把刀,唔通佢想我好似喺茶餐廳咁用隻叉拮住塊豬扒嚟食?正當我同佢哋講想叫個 waiter俾把刀我時,Miss 先至話俾我聽原來個 waiter又收起咗佢隻匙羹,攪到佢要用叉食,"拔" 唔到啲醬汁。乜呢間 cafe 啲安排咁得意嘅!?


        食完 main course,啲 waiter 同 waitress 就埋嚟收走啲餐具,跟住我哋發現枱面上多咗幾隻細叉,於是我哋就問吓個 waitress 我哋個 set係咪包埋 dessert,點知佢話無包 o架。吓,唔包甜品?咁俾三隻叉我哋做乜!!??要嚟撩牙??………… 咁唔緊要啦,可能到咗 lunch time真係好忙,忙中有錯啫,我哋繼續坐喺度傾多一陣先走啦。傾傾吓,waiter哥哥走埋嚟問我哋可以上埋啲甜品未,我哋即刻好顎然,又話唔包甜品嘅!?個 waiter哥哥 clarify 話係包埋o架,點解呢度啲人咁無共識嘅。依,咁枱面上果 3隻叉終於都有佢嘅 "生存價值啦 "



呢個就係飯後甜品 tiramisu 啦!對於我嚟講都有少少奶羶味,不過我都可以接受到。


   


        最後 waiter哥哥問我哋要咩餐茶,我同 Winnie都要咖啡,Miss就要奶茶,waiter哥哥就問佢要中茶定西茶,我同 Miss就立即做出同一個反應:乜 cafe有中茶嘅?於是 Miss 就問佢有咩茶可以揀,waiter哥哥就話有 Breakfast Tea 同 Earl Grey,咁邊隻算係中茶呢?恕我學識淺薄,我真係唔知邊隻係中茶囉!咁我就建議 Miss要Earl Grey,因為 Earl Grey有加佛手柑香料,香氣撲鼻,點知拎到埋嚟一啲香味都無,我屋企買果啲 Twinings Earl Grey 茶包都唔知香過佢幾多倍,香到連 Lily 都頂佢唔順,反哂胃,要同我交換哂啲 Breakfast Tea。至於我同 Winnie 杯咖啡就好濃,Winnie 都叫我落多少少奶先好飲,因為佢知我個胃不嬲都唔係咁好,之但係濃度同味道就唔成正比,either smell ( 聞味 ) or taste( 口味 )都一樣。


        臨走前,我同 Miss講呢間嘢咁怪嘅,點知 Miss仲話呢間已經唔算怪,佢有次去過果間 "麻 X 茶 X" 仲怪 (今次唔係老人癡呆發作,係唔想指名道姓) ,當佢去到坐低,個侍應就埋幫佢斟水,Miss 就叫佢拎小小嘢俾佢 (呢次又真係發作啦,唔記得係乜,但係就係一樣好濕碎),點知佢就話等佢斟完 Miss 杯水先啦,到見佢斟完水啦,再叫多佢一次拎嘢,佢都話要掛住斟水,如是者叫幾次佢都係話要斟水,我同 Winnie 聽完都笑都 "扒" 喺度,Miss 心諗:「咁小事咪順手 fullfill 個客嘅要求先囉,洗唔洗咁專,淨刻做斟水一樣呀!咁唔醒目,講得難聽啲,唔怪得之佢做死一世侍應!」我嘅回應就係:「哦,佢哋分工分得仔細專門啫,話唔定佢個 post就係專請番嚟斟水呢!」


        雖然今次呢間無佢上次果間咁 "神奇",不過 Miss都話呢間啲工作人員都好似 "少咗一條 X ",我就話點只 "少咗一條 X,少咗三條 X o添啦!(因為 Miss 原本話叫我唔好將佢講嘢 post 出嚟,但係我覺得佢嘅形容好貼切,好想喺個 blog度寫番出嚟,所以為咗尊師重道,唯有 X 咗佢,請大家意會吧!)


        食完呢餐,我就清楚知道點解明仔用 "XX" 嚟形容呢間餐廳 (今次亦都唔係癡呆病發作,只係想同大家做吓填充題:請根據上文下理,係XX位置填上最適合的形容詞 ,答中無獎,答錯就獎你親身去呢間 cafe 感受一啲氣氛,然後返嚟再答過,答到啱為止 )。


沒有留言:

發佈留言