2008年11月15日星期六

黑麥小紅莓提子包 & 朱古力撻

        最近,屋企附近嘅蝴蝶村商場,同其他領匯旗下嘅商場一樣大興土木,裝修後引入連鎖式店舖,提升商場級數,將會有大家樂、迴轉壽司……。


        對我嚟講,最有建設性嘅舖頭就係美心西餅,因為我經常買麵包食呀嗎!同埋咁多間集團式餅店中,美心嘅糕餅係最好食。果然係新屎坑三日香,一開張就迫到人山人海,我影呢張相時已經係揀無咁多人嘅時候影啦。



        我都無諗過呢間屋村舖都一樣會用水晶吊燈做裝飾,以為淨係大商場同人流旺嘅分店先會用呢款裝修。既然新開張,梗係要幫襯吓啦,於是我就睇中咗呢個新輕樂 — 黑麥小紅莓提子包。



        平時食慣嘅黑麥包通常都係比較重身、比較硬淨,而美心呢個就名符其實的 "輕" 同軟,所以只係抱住即管試嘅心態,並無抱太大期望,但係一食落口,個包嘅 texture 都唔差喎,有種好實在、煙煙韌韌嘅口感,都幾好呀,當然,同正式嘅黑麥包相比,梗係差啲啦。小紅莓同提子酸酸甜甜,都幾好味呀。



        講完麵包,就講吓西餅。其實我一向對西餅都無乜熱衷,尤其係果啲用好多 cream 做嘅餅,就真係多謝夾盛惠啦。不過有一隻就幾好食,就係朱古力撻啦。



        諗都唔係淨係我鍾意食,應該有好多人都鍾意,因為有次我同 Winnie 出街,本來想買番個嚟食,過吓口癮,點知我哋搵咗幾間分店都買哂呢款,所以好可能呢隻朱古力撻係最受歡迎西餅之一。



        個餅本身唔會太甜,朱古力味香濃,我特別鍾意佢裡面嘅質地,睇落似蛋糕,食落口似餅,但又無餅咁乾硬,有番些少蛋糕嘅鬆軟,好特別,介乎係兩者之間,撻底鬆脆香口,所以我好鍾意食。坦白講,如果唔係因為曾經喺學生屋企食過,我根本唔會試呢個其貌不揚嘅朱古力撻!呀,遲啲請教吓明仔,睇吓佢識唔識整呢種質地嘅餅先。


沒有留言:

發佈留言