2008年11月22日星期六

梅菜蒸豬肉


材料:
免治豬肉
梅菜


醃料:
生抽


粟粉


        其實都唔係第一次蒸肉餅,只不過今次就係最好食、最滿意嘅一次,點解?因為睇完「蘇Good」,跟阿蘇學到嘢囉!


        先用醃料醃好豬肉,然後用水浸梅菜一陣,去除多餘鹹味,洗淨之後切細粒,再撈埋落去啲豬肉度。哪,關鍵嚟啦,阿蘇就教大家要記得喺豬肉度落多水,等佢變得綿啲,食落口嫩滑啲,唔駛 "死死實" 咁,之後再幫碟豬肉做形,要整到有少少 dome-shaped ( 唔好意思,小弟唔係好知點樣用中文去形容 ), 先至叫做好,我以前都好似阿蘇形容其他人咁,將碟肉餅壓到平哂,可能就係因為咁樣碟肉餅變得比較薄,好易蒸過龍,變到好 "嚡",如果做到 dome-shaped 就較厚身,裡面唔會太易過熟,保持肉質嫩滑。不過唔知係咪因為落多咗水,攪到蒸完出嚟碟肉餅都咁多汁 /水呢?


P.S.    唯一無跟阿蘇做嘅步驟,就係剁豬肉。雖然我知道自己剁豬肉係會好食過街買啲攪碎嘅豬肉,但係要我做啲咁煩、咁嘥氣力嘢,我寧願唔食囉!阿蘇自己喺節目度剁剁吓都要放棄,叫個助手幫佢埋尾,你就知道其實剁豬肉係幾咁攰呢!


沒有留言:

發佈留言