2008年11月26日星期三

煮椰菜

       


        睇落去係一碟好普通嘅煮椰菜,但其實味道係一啲都唔普通,係參考咗明珠台一個煮食節目裡面所教嘅煮法。


        之前逢星期六晚約 12:00am 後,會播出一個叫做「Cooking It節目  (中文節目名係「廚神學堂」),主角係一個美籍日本廚師 Jun Tanaka 田中純,佢每次都會教一啲 " 廚房白痴 " 煮( 請唔好介意小弟咁樣去形容佢哋,有睇過呢個節目嘅朋友相信都會覺到呢個係最貼切嘅形容詞 ,佢哋唔係成日煮膿嘢,就係攪到廚房七國咁亂,非常 " le hea"),教佢哋用好簡單嘅材料同好簡易嘅方法去煮出一啲高級餐廳或酒店食到嘅高級菜式,做到色、香、味俱全,令佢哋唔好咁怕入廚房,之後再叫佢哋煮番相同嘅菜式去招呼親朋戚友,從而幫佢哋建立番煮食嘅自信心。經過 3星期嘅指導及實習,佢哋要同啲專業在職廚師比賽,講到呢度,個個都即刻 "打過突",因為知道無可能會贏得過果啲最少都有幾年職業煮食生涯嘅廚師,所以佢哋都會即刻表現得好緊張、好大壓力。但係每次比賽完畢,都會喺 3名參賽者中攞到第二名,有啲甚至攞埋冠軍 o添!事後同啲專業評判講番其實喺 3名參賽者中其中一位只係得 3星期煮食經驗,問佢哋估唔估到係邊個,當然佢哋梗係以為係最差果一位啦,當知道真正答案時,啲評判都非常 surprise、喜出望外,諗都諗唔到會有咁高水準,仲鼓勵啲 " 廚房白痴 " 繼續努力學習。


呢條 link係個節目嘅 official website: http://www.channel4.com/life/microsites/C/cookingit/biog.html


        裡面唔單只有 Tanaka 嘅 recipes,仲有節目  video clips 放咗上去 o添。我覺得個節目好好睇,學到唔少煮技巧,不過可惜我只喺近排先發現有呢個節目,睇咗無幾多集,早兩個禮拜已經播影完畢,唯有等明珠台再重播啦!


       講完劇情,係時候講番個椰菜點煮啦。原本阿 Jun 係教炆椰菜,仲要放喺焗爐度焗,不過我就無咁多時間同焗爐去跟佢咁做,所以試就咁煮,睇吓味道係點。


材料:
椰菜
紅洋蔥
薑茸
蒜茸
橙皮茸
紅酒
肉桂粉
混合香草
黑椒碎


        椰菜洗淨、切件;洋蔥切粗絲備用,主材料就係得咁多。燒熱油鑊,爆香薑茸同蒜茸,之後就加埋洋蔥一齊爆,再跟住落埋椰菜炒一炒,倒入紅酒,加哂其餘材料落去 (黑椒碎除外),冚鑊蓋以中火煮一陣間,見椰菜煮腍後,就灑上黑椒碎,兜兩兜就可以上碟,真係好簡單。


        好,試吓味道先!一食落口已經知道同平時煮椰菜係兩回事,首先味道好西菜 feel,因為有肉桂同香草。另外最特別嘅係食落口非常之清新,好 fresh,從未試過食菜有呢種 feel,呢樣就要歸功於橙皮茸啦,完完全全令到呢碟咁平凡嘅椰菜生色不少,如果用番我老本行音樂嘅角度嚟講,簡直係將碟椰菜 "轉調",轉到去另一個唔同嘅色彩 (change of colour)。近排接觸多咗關於整西點、煮西餐的知識,先知道原來西廚係好鍾意用檸檬皮同橙皮做食材,對於我呢個一向鍾情於橘類水果嘅人,以後自然會多多利用佢嚟煮嘢食。專業大師即係專業大師,加少少嘢就可以令一個平平無奇餸菜變得不平凡,所以我都信果啲 " 廚房白痴 " 可以打低啲職業廚師。


        遲啲有焗爐就會再煮一次,試跟足哂材料同煮法,用番紅椰菜嚟煮,品嘗吓果種原汁原味先!       


參考食譜:
Griddled pork chops with braised red cabbage and pan-roasted potatoes  by Jun Tanaka.


Jun Tanaka's detailed info:
http://uktv.co.uk/food/item/aid/576832


 


沒有留言:

發佈留言