2008年11月23日星期日

南乳燕麥片雞翼


材料:
急凍雞翼
粟粉
雞蛋
燕麥片


醃料:
老抽

魚露
紹酒
南乳


        用醃料將雞翼醃好,放入雪櫃醃過夜,等佢可以入味啲、惹味啲。第二日雪櫃度提早拎出嚟解凍,將雞蛋拂成蛋液備用。雞翼先撲上粉,再醮上蛋液,跟住就撲上燕麥片,之後放入烤爐度烤至熟及表面呈金黃色,攪掂,係咪好簡單呢!


        烤緊果陣已經聞到好香南乳味,食落口就仲惹味,加上面頭啲麥片烤到好脆、好香口,好有食 KFC 炸雞 feel,但就無炸雞咁肥膩,幾滿意!


1 則留言:

  1. 烤雞又真係無咁油喎~用好脆既燕麥化替炸粉既脆又健康好多~
    咁入面夠唔夠juicy呀?你應該放左好少油喎?
    (死佬,咁耐唔update,成個月呀,都唔知你冷左去邊,而家勤力d寫野呀!)
    [版主回覆11/24/2008 14:34:00]        入面仲好嫩,好多肉汁o架,但係面頭就非常至香脆,我都估唔到麥片會有咁好效果。 係呀,淨係 喺醃料度落 咗少少油咋,個面就無落到啦!我不 嬲都好怕肥膩,依家仲食親肥少少 嘅 嘢就痾o添呀!! 你都試 吓整啦,唔太難。
            係啦,個電腦拎 咗去整差唔多成個月,影落好多相,依家積埋積埋好多 嘢要寫,我打中文又慢,有排趕啦!
            死佬,做乜唔覆我最近關於咖啡粉個 reply 呀?

    回覆刪除