2008年11月28日星期五

黑糖紅豆包

        噚日喺大角咀教琴前,去咗旺角砵蘭街度買牆紙粉,買完就順便過去隔離朗豪坊嘅 Market Place by Jason 度行吓,於是就買咗呢個我睇中好耐嘅黑糖紅豆包嚟試吓,我諗其實都係美心出品,因為我喺 Simply Bread 度見過一模一樣嘅包,連名都一樣,不過 Market Place 就賣平 $2 ,只係 $18。



        最初吸引我係佢嘅外觀,成頂皇冠咁,好靚呀!再加上係用我鍾意嘅黑糖做,就自然更加吸引。而且我睇過啲教整麵包嘅書,知道有一種叫做丹麥麵包,類似 croissant (可頌,即牛角酥質地),所以我一直都好想試吓兩者有乜分別。


 



        呢個係切開裡面嘅樣,一睇就見到好多紅豆啦!顏色就同山崎嘅黑糖軟包好相似。


        咬落去面頭果啲 "花紋" 度就有少少鬆脆,好香口,不過就無 croissant 咁脆到 "索索" 聲;裡面嘅包質好軟,但有少少煙韌,啲紅豆又唔會太甜,係一次唔錯嘅 experience。咪睇佢買 $18 個好似貴啲,但係個包其實好大個,我分開 3 餐先食得哂。哋仲有款相同 "花紋" 嘅栗子麵包,但係就做成長方形,下次有機會買嚟試完之後再同大家分享。


沒有留言:

發佈留言