2009年5月16日星期六

柚子檸檬蛋糕 Pomelo Lemon Cake

        成功喇,卒之都成功喇!!


        之前整咗咁多次海綿蛋糕都唔成功,今次參考咗餅后 Vanlily 所提供嘅海綿蛋糕材料比例配方,一整就掂喇!而且佢又好詳細咁 step by step 將製作步驟列出,真係不愧為餅后。


        今次個蛋糕係整俾伯伯同伯娘嘅,因為之前伯娘成日都問我整蛋糕有冇落發粉 ( 泡打粉 ),佢聽過人講整蛋糕可以唔駛落發粉覺得好出奇,所以我就專登整一次俾佢哋試吓囉!



        本來個蛋糕面都好乾爽、好靚 o架,不過因為我呢個烘焙初哥唔係整慣餅 "阿茂",所以唔知道原來唔係所有糖霜都防潮,買錯咗普通糖霜。灑喺蛋糕面糖霜,拎到去伯伯屋企時,一打開,發覺唔見哂,全部都溶哂!!咪攪到個蛋糕面 "濕立立" 咁囉,唔知仲以為搽咗果膠 o添呀!後尾問番明仔先知原來要買果隻寫明 "防潮糖霜" 先至防潮,不過佢話原來可以自己溝粟粉做防潮糖霜,係佢之前學整蛋糕時個師傅教嘅。


 



        啱焗起出爐時就係咁嘅樣,好乾爽、好靚哩!不過因為我影相時手腳慢,未影到張靚相,個蛋糕已經開始收縮,攪到我求其影完張相就 "嗱聲" 將佢倒轉放涼。


 



        嗱,切開裡面就睇到個海綿蛋糕texture,成功做到啦!比起上次個伯爵紅茶蛋糕,應該好好多,因為 Winnie 話俾我聽唔係真係好軟熟。不過可能早幾日天氣仲係好乾,原本焗果日我同老豆食啲 "剩餘物資" (倒完落個蛋糕模度,多咗少少麵糊出,就求其用碟裝起佢,擺埋入爐一齊焗 ),覺得好鬆軟,老豆仲話好似街賣果啲咁軟,點知第二日喺伯伯屋企食就乾好多,伯娘都話:「軟就軟喇,不過啲!」其實都唔只 "啲"  o架啦,係佢有修養唔直接 "彈" 我啫。


 


材料:
雞蛋             2隻
中筋麵粉     32克
粟粉             8克
牛油             40克
黃糖             25克
砂糖             15克
檸檬汁         1茶匙
柚子蜜         1茶匙


食譜參考自 Vanlily 海綿蛋糕 (全蛋打法),可以做到一個 6 吋蛋糕。


        麵粉、粟粉要預先過篩 3 次;焗爐用170°C 預熱,可同時放入牛油熱溶成牛油溶液;柚子蜜內嘅柚子皮用較剪剪碎,加入檸檬汁混合成檸檬柚子蜜汁。


        跟住落嘅步驟我就唔喺度寫啦,有興趣blog 友就直接 click Vanlily 條 link 入去睇啦。正如我之前所講,佢真係 step by step 咁寫哂出嚟,仲圖文並茂 o添,所以我跟到足佢啲步驟嚟做就成功做到喇!


 


Notes:


1. 因為老人家唔可以食太甜,所以我就將部份砂糖用黃糖代替,一來無咁甜,二來味道甘香啲。


2. 如果你有低筋麵粉的話,就可以直接用40克低筋麵粉,唔駛另外溝粟粉。


3. 將檸檬柚子蜜汁與牛油溶液混合後,就可以直接用嚟同蛋糊混合。


3 則留言:

  1. 吓! 唔講真係唔知,原來防潮糖霜可以自已溝咩? 可唔可以教我呀! 次次賣親防潮糖霜,用一兩次就擺响度,跟住放埋一邊,等到過哂期都用唔著,跟住就掉,好嘥呀! 可唔可以教我點溝呀? 
    呢幾樣材料我屋企有呀,雪柜仲有半樽高島柚子茶,想整蛋糕同曲奇,但唔知焗完之後個蛋糕會唔會因 D皮苦呀?
    [版主回覆05/23/2009 17:07:00]        唔會苦 o架!我已經試過用佢 嚟整蛋糕、大菜糕、蒸排骨……都唔會苦,不過最緊要記得將柚子皮剪碎佢。         我個 friend話佢之前學整蛋糕時個師傅教佢 哋一比一咁溝喎,我上網又 check 過話大約加 3%。但我當日因為趕住出門口,求其溝 啲粟粉落去咋!之後我去超市睇過太古糖霜個包裝盒,成分都係有粟粉呀。

    回覆刪除
  2. 唔該哂呀!
    [版主回覆05/28/2009 13:28:00]         唔駛客氣!

    回覆刪除
  3. 之後個STEP係點呀? 我 click Vanlily 條 link到都睇唔到!! 你可否話我知?
    [版主回覆06/29/2011 02:23:00]        妳參考番 三色林明頓 個海綿蛋糕製法就得 o架喇!

    回覆刪除