2009年7月14日星期二

電子磅


        平時量粉都只係用針磅,要量啲輕過 25嘅材料 Winnie 過嚟整曲奇,所以我專登 "斥資" 買咗呢個電子磅,因為難得呢隻懶鬼肯郁手整嘢食,費事要佢咁麻煩用量匙啦,"盞" 嚇怕咗佢。佢不嬲都出得廳堂 o架啦,但就………   所以我要開始慢慢培養佢做一個入得廚房嘅女仔。首先係唔好令佢覺得整嘢食係好麻煩,盡量方便佢。為咗老死,無計嘅!


        Winnie 話呢個磅好 cyber feel 喎,你哋覺得呢?


1 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2012年3月9日 上午8:13

    我現在用既電子磅快報消,我正在慢慢揀緊一部心儀的,你這部好正架喎
    [緊張大師-小女人回覆03/30/2012 22:30:04]我就係擔心這情況,今天才出去看焗爐回來,要大少少都六七千元一部.慢慢再去搵下先
    [版主回覆03/30/2012 15:32:47]咁妳快啲換爐換磅啦,唔係量量吓嘢、焗焗吓嘢,突然間壞咗,嗰陣就真係企咗喺度喇!
    [緊張大師-小女人回覆03/12/2012 08:55:49]好的,又知道一樣,因為我等緊個電子磅差不多要收工啦,我可能日操夜操,焗爐同電子磅都疲勞過度呀,哈哈哈
    [版主回覆03/10/2012 20:32:38]唔係啦,大陸貨色,送咗俾個 "新晉" 餅友好友囉!
    買「Tanita」啦,磅中名牌!

    回覆刪除