2009年7月16日星期四

南瓜布甸

        其實一早都知道有南瓜布甸呢種甜品好耐,但一直都無機會試,隅然喺書局度睇書時,見到本食譜個封面正正就係南瓜布甸,於是就走去公共圖書館有吓有冇得借先,點知又咁好彩俾我搵到喎,所以咪借咗返屋企跟食譜做喇,咁就唔駛為一個食譜而買一本書喇,最重要係裡面好多食譜都好簡單,好似紅豆沙、西米露之類,根本唔值得買,鬼咩,本書係寫嚟俾印傭學整甜品 o架!



材料:
南瓜仔      1 ( 約重600,即1斤重 )
雞蛋          4
木薯粉      1湯匙
椰糖          75
滾水          半杯 ( 即240毫升 )

食譜參考:《特色甜品》by Jocelyn G. Denega





        呢包就係木薯粉喇!


 



        而呢個就係椰糖。






- 用尖刀圍住南瓜蒂切開一個細窿。


 



- 用匙羹將瓜內嘅籽同瓤全部挖走。


- 將椰糖放入滾水內拌至完全溶解。


 



- 將雞蛋拂打成蛋液,與木薯粉同椰糖液拌勻,之後過篩。


 



- 將已過篩蛋漿倒入南瓜裡面。


 



- 先用中火蒸 10 分鐘,後轉用慢火蒸 35 分至熟,咁就攪掂喇!


 





        Winnie 同 Louisa 食完之後都讚好食,但我自己就覺得太甜,如果減少糖
嘅份
量就啱好喇!


 


Notes:
- 木薯粉有好多種唔同嘅叫法,例如生粉、泰國生粉、木薯粉 ……… etc, 只要
  睇吓個英文寫住 "Tapioca" 就係 o架啦!

- 最好用一隻比南瓜直徑稍大嘅碟裝住個南瓜,隔水蒸時可以接住哂所有流出
  


- 想布甸蒸得香滑,秘訣就係用慢火慢慢蒸,切忌用大火。


- 蛋液必須要過篩,因為都會有少少雜質,影響口感。




8 則留言:

  1. 很用心的制作,看見也好味!
    [版主回覆07/17/2009 16:36:00]         好多謝妳呀!真係好好味道!

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2009年7月16日 下午3:09

    好有型好有型
    [版主回覆07/17/2009 16:36:00]        有幾有型呀!

    回覆刪除
  3. 第一次留言,你好~~~~~~~
    你好犀利,第一次整已經咁靚......
    我上次整失敗左之後,就冇再整過喇........
    (d 蛋汁爆晒出黎)

    [版主回覆07/17/2009 16:43:00]        首先多謝妳讚賞!
            其實我都係試 吓 o架咋, 喺幅相到都睇到個布甸唔知點解有好多氣孔。
            我蒸果陣都一樣不停咁 "標" 啲蛋汁出 嚟 o架,仲成舊 "原子彈磨菇雲" 咁熟 咗 喺面 o添!我只不過切 咗佢落 嚟,之後食 咗之嘛!

    回覆刪除
  4. 嘩,洗唔洗貢正呀, 引屎人咩~,睇嚟巧多功夫,好想整,但又怕麻煩哩
    [版主回覆07/18/2009 00:43:00]        有幾正呀?         唔算多功夫啦,一陣間就已經攪掂,仲快過煲湯!

    回覆刪除
  5. 好似樣呀, 呢個南洋甜品我在澳門泰國餐廳吃過; 此外, 我在日本函館吃過西式南瓜布丁, 也超正, 不過我唔識做
    [版主回覆07/20/2009 17:22:00]        咁攪笑,食南洋甜品唔係 喺東南亞!?

    回覆刪除
  6. 味道真的不錯  甜度適中  南瓜亦好香甜 
    期待下次的甜品呢
     
    [版主回覆07/23/2009 13:35:00]        係呀,Louisa 都話好好味呀!         " 期待下次的甜品呢 " 呢句話應該由我講: 期待下次妳整的甜品呢! 呵呵呵呵呵!!!!

    回覆刪除
  7. 唔用椰糖,用砂糖或者黃糖得唔得ar..??
    [版主回覆02/19/2010 23:38:00]        我去買椰糖時,個店員話用剩 咗 嘅椰糖可以用 嚟當片糖用,咁即係話,如果妳唔想買椰糖,咪用片糖代替囉,況且食落都真係唔覺有咩分別!         快 啲試 吓整啦!

    回覆刪除
  8. 請問木薯粉一湯匙是幾多...係平時食飯的匙還是"不"湯果d大湯匙?thanks^^
    [版主回覆08/01/2010 00:00:00]        我係用量匙 o架!不過如果妳無量匙的話,個 size 應該比較接近中式瓦湯匙。

    回覆刪除