2009年7月25日星期六

凍麥茶

        天氣咁熱,一向都唔係好飲凍嘢嘅我,間中都會飲吓嚟解渴、消暑,但就好少飲汽水。每年夏天,我都會預備定一壺冰水放喺雪櫃,方便沖凍飲,有興致的話就會煲定豆漿雪凍嚟飲,但係唔係成日都咁有興致 o架嘛!所以就會改煲麥茶,貪方便嘛,淨係將佢倒落煲度,加水煮滾就攪掂,懶起上嚟真係乜都唔願做 o架!


  
        其實麥茶即係用大麥嚟
沖茶,沖出嚟嘅茶有陣好濃嘅麥香味,雪凍嚟飲仲正!只需 1 10 3分鐘,攤凍後就可以飲喇,係咪簡單方便呢?仲健康過飲汽水 o添!



呢啲就係煲完茶剩低嘅大麥,煲到開哂花呀!


2 則留言:

  1. 我想問問 係乜野味架
    [版主回覆07/25/2009 19:18:00]        好多朋友飲過都以為係玄米茶呀!咁都有幾分似 嘅。

    回覆刪除
  2. 請問包麥茶可在那裡買?thx~
    [版主回覆07/27/2009 02:05:00]        我呢包麥茶就只係 喺 屋企搵到,唔咪好知來源,應該係朋友送 啩!不過我 喺吉之島超市見過有得買,應該係日本貨。

    回覆刪除