2009年7月17日星期五

蕉葉焗阿參魚柳

        上次喺煤氣烹飪中心跟 Rache l學整時,用剩咗啲蕉葉,一直都放咗喺雪櫃度,睇吓有無機會用到,唔好嘥。上次同 Winnie 講開佢哋屋企燒嘢食時,突然靈機一觸,可以用嚟包住魚柳嚟燒,於是今晚就試吓整,睇吓攪成點!


        點呀,個樣 OK 嗎?



材料:
急凍青衣魚柳
蕉葉
蒜片


醃料:
紹酒
胡椒粉
阿參醬


- 蕉葉預先洗乾淨,備用。


- 魚柳解凍後洗乾淨、瀝乾水,用抹手紙索乾水份。


- 將魚柳放上蕉葉上面,先喺魚身搽上紹酒同胡椒粉,再搽上阿參醬,將蒜片放上
  魚柳表面及低下。



- 將蕉葉包好魚柳,頭尾用牙簽固定好,醃 30 分鐘。


- 焗爐用200 °C 預熱,然後將魚柳放入爐內焗 20分鐘至熟,即成。




        酸酸辣辣嘅阿參醬非常開胃,魚柳又唔會太嚡,成功,
yeah


3 則留言:


  1. 好想食呀!
    [版主回覆07/17/2009 23:46:00]         你都試 吓 整啦,好易 o架咋!

    回覆刪除
  2. Keith English Cottage2009年7月20日 下午5:11

    材料簡單, 但是味道一定一流!
    [版主回覆07/20/2009 17:46:00]         係呀,簡單又好味!因為呢排比較懶,所以整 嘢食都好簡單、好求其,唔知係咪好似其他 blogger 話齋因為天氣熱呢 (搵緊藉口俾自己懶  )?
            係呢,你識唔識 整 嘢食呀?

    回覆刪除
  3. Keith English Cottage2009年7月20日 下午6:24

    我懂得整簡單的野, 你可以在我blog睇到!哈哈!得閑切磋下啦!唔好收埋 D 絕技!
    [版主回覆07/20/2009 23:46:00]        我做得教育呢行,絕對無 "家傳秘方",只要學生識欣賞,我一定會將我所學到 嘅 嘢同佢 哋分享,所以我一向都唔會收埋 啲絕技,只不過 喺烹飪上 我未到家,無絕技 可言 啫!
            好,切磋切磋吧!

    回覆刪除