2009年7月28日星期二

雪芳蛋糕 Chiffon Cake

        原本今日打算淨係整豆漿,不過星期六晚收到 Louisa 電話,話要同我 "哭喪",吓,哭喪!?我有無聽錯呀,咁嚴重?於是我就再問清楚佢,佢真係話要同我哭喪,因為佢果日試做個雪芳蛋糕失敗咗,唔單只咁,仲連佢最拿手New York Cheese Cake 都失敗埋!聽完佢咁講,咁我都好明白佢果刻有幾 down,不過就唔好話哭喪咁嚴重,大吉利事咩!其實只係 "訴苦" 啫。佢叫我今日試吓整一次,睇吓得唔得,得就話俾佢聽喎,咁好友叫到,佢又咁慘,我今日咪即刻試做埋個雪芳蛋糕,然後匯報俾佢聽囉!咁都好,我買咗個雪芳模返嚟咁耐都未用過,咁今日就可以幫佢剪彩喇! 



嗱,Louisa,妳睇到啦,我係整到 o架!我諗好大機會都係妳個 non-stick 模出事,不過個款就樣衰啲,第一次整,算係咁啦吓嘩!



今次呢個實驗,我揀咗曾美子老師嘅《雪芳蛋糕》食譜。


材料:
蛋黃              3
蛋白              120 (4)

糖                  7 0
沙拉油          40
低筋麵粉      70
泡打粉          1.5
熱水               50


以上材料份量可做一個直徑 16.5 厘米嘅雪芳蛋糕。



-
先將麵粉同泡打粉過篩 3 次,拌勻備用。


- 蛋黃打散後,加入 20


- 將熱水及油加入蛋糊中,拌勻,待用。


- 蛋白先用打蛋器打至起泡,之後將剩低嘅 50糖分3次加入,邊打邊加入,直至
  蛋白打起為止。


- 先將 1/3 打起蛋白拌入蛋糊中,用膠刮輕手拌勻。


- 加入1/2 份麵粉,用切拌法拌入蛋糊中。


- 拌勻後,再次拌入1/3 打起蛋白,之後加入剩低嘅 1/2 麵粉,同樣輕手拌勻。


- 最後將剩低 1/3 打起蛋白都拌入麵糊中,之後就可以倒入雪芳模度。


- 將麵糊放入已預熱至 170 °C 嘅焗爐內焗 25 分鐘至熟。


- 出爐後,立即將蛋糕模倒扣放涼,攤凍後就可以用刀沿住蛋糕模內側慢慢插入,
  將蛋糕與雪芳模分離、脫模。




切開個蛋糕俾你哋睇吓啦!



蛋糕真係好鬆軟,唔係,應該話好柔軟至真。



        其實我從來都未真正食過雪芳蛋糕,
咗細個時食過「嘉頓」雪芳蛋糕,不過當時就唔係咁鍾意食,因為覺得好乾、好嚡,唔好食,但今日食呢個自製雪芳蛋糕就完全係兩回事,好軟、好濕潤,有啲似食緊紙包蛋糕咁 feel,唔知呢個 "口感" 正唔正宗呢?不過我就略嫌佢太濕潤,清爽番啲會好少少!




話哂今次都係第一次整雪芳蛋糕,所以一定要與媽咪一齊分享!


Notes:
- 蛋糕出爐後一定要即刻將蛋糕模倒扣放涼,如果唔係,個蛋糕就好快沉降,中間
  凹陷,對比一吓細果兩個正方形紙模就知道,一拎出嚟唔駛 1分鐘就已經開始凹
  陷



- 拌入打起蛋白入蛋糊時一定要手輕同手快,避免蛋白消泡,咁個蛋糕就唔會發唔
  起喇!


- 加入熱水係幫助糖溶得較易。


- 我用咗橄欖油代替沙拉油。


        係呢,你鍾意叫做「雪芳蛋糕」定「戚風蛋糕」呢?我就比較鍾意「雪芳」呢個名,因為比較高雅同有詩意啲,「戚風」個感覺就好似比較日本 feel


4 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2009年7月28日 下午2:59

    好味道~~~~~
    [版主回覆07/29/2009 23:20:00]        Yeah ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~!!

    回覆刪除
  2. 唔得,我一定要整多次 6_6 ~~
    [版主回覆07/29/2009 23:20:00]         咁等我禮拜一俾個模妳再整啦!

    回覆刪除
  3. 唔知點解我唔係好喜歡曾美子 d 書…
    [版主回覆08/03/2009 01:01:00]        因為妳覺得佢唔係日本人,所以唔夠專業?

    回覆刪除
  4. 我又無種族衼視!但係佢出好多唔同書,有一本教包,我覺得講得唔好。同埋個書既 presentation 唔吸引呢!
    [版主回覆08/05/2009 00:26:00]        原來係咁!

    回覆刪除