2011年5月17日星期二

充實的一天

        今日真係相當充實,由朝做到晚,day-off 都仲過平時返工!


        一早起身就洗衫,要同個天鬥快呀,因為明知下晝會狂風大雨,要趕喺落雨之前晾乾哂啲衫。攪掂之後就即刻落街買餸,盡快買完返屋企開工做阿茂,首先就係整好個批底麵糰,放入雪櫃度雪硬。


 



喺等緊個批底麵糰雪好時,我就快快手整好咗個香蕉蛋糕。


        焗完蛋糕,時間啱好,輪到個批入爐喇!到晏晝食完嘢都已經 4 點幾,抖一陣,跟住又入廚房準備夜晚嗰餐。


 




今晚煮肉醬意粉,都係同樣跟 Margaret 個食譜整。


 


        肉醬料要慢火炆約一粒鐘,喺呢個時候,我當然唔會浪費時間啦!就趁呢一粒鐘時間抹淨佛壇,因為聽日係十五呀!食完晚飯,洗好哂嘢就去沖涼,沖完涼出就到試味時間。


 



飯後甜品:朱古力南瓜批


 


        時間啱好,趕及 11:00pm 前食完個批,因為 11:00pm 後已經係十五,唔食得啦!之後就開始 edit 啲相同寫 blog,已經攰死咗喇!!


3 則留言:

  1. 作 C 頂喇....又同你撞蛋糕, 連個天都一樣....落大兩呀!有冇咁啱呀?
    不過.......我個香蕉蛋糕好似正啲咁噃!
    [版主回覆05/17/2011 17:39:00]        鬼整妳咩,成日都同妳撞蛋糕、撞 餸 o架!         妳個香蕉蛋糕梗係正過我 嗰個多多聲啦,起碼用料十足嘛!我整 嗰個只係要 嚟攝時間同清 咗冰格隻香蕉咋!

    回覆刪除
  2. 我放假到好忙, 仲忙過返工
    [版主回覆05/17/2011 17:40:00]        哈哈,大家咁話啦!

    回覆刪除
  3. 作C你2條友啦...相隔條太平洋都可以係咁撞既 ...又唔見俾我撞0岩分黎食
    [版主回覆05/19/2011 14:20:00]        咪係,咁鬼遠都成日撞都有 嘅!         搵次妳撞入屯門,跟手搭船過對面機場,再直飛去三藩市,咁就撞正哂我 哋整 嘅 嘢食 o架喇!

    回覆刪除