2011年5月1日星期日

素菜米紙卷

        早排打開櫃摷嘢時,先至發覺原來仲有啲用剩越南春卷皮,咁今晚用就用佢整素菜米紙卷,攪攪新意思之餘,又唔駛淨食菜咁單調。



材料:
越南春卷皮
唐生菜
素雞
甘荀
青瓜

蘸汁:
越式魚露汁

- 生菜洗乾淨後摘去菜梗;甘荀刨皮後切條。

- 素雞略沖洗後切粗條;青瓜洗乾淨後切條。

- 煲滾水,加少許鹽,放甘荀及素雞放入汆水,之後盛起瀝乾水份。

- 米紙用水浸至軟身,拎出後用毛巾索乾水份。

- 米紙上放上一塊生菜,再喺上面放上其餘材料。

- 先將米紙底部摺起,跟住左右摺入,之後再向上捲起收口即成。
 
 

食完濃味菜之後,食件素菜米紙卷,感覺清新。

 




蘸魚露汁同食,又係另一番滋味。







Notes:
- 青瓜切開後最好去瓤,避免水份滲出令米紙溶化。

- 如果鍾意的話可將素雞、甘荀同青瓜加適量調味炒熟,攤凍後即可用作餡料。

- 蘸汁做法,請參閱《越式魚露汁》。


 

3 則留言:

  1. 你應該所有餡先調味炒左先 , 攤凍後再包,咁就更加惹味...仲可以加埋粉絲....
    [版主回覆05/01/2011 14:34:00]        我就係唔想咁濃味,因為另外又焗 咗叉燒,呢個米紙卷係當菜食 o架喇!所以都係清 啲好,況且蘸埋個魚露汁已經夠哂味喇!。         最重要係咁樣整係完全無油份,洗 嘢都可以慳好多功夫!

    回覆刪除
  2. 嘩!色彩好豐富呀! 見到都想試食下!!
    [版主回覆05/02/2011 01:38:00]        我都估唔到切開之後係咁靚呀!

    回覆刪除
  3. 好清爽嘅感覺啊! 啱晒夏天食呀!
    [版主回覆05/05/2011 02:03:00]         夏天食真係夠哂清爽!

    回覆刪除