2011年5月18日星期三

素炒粒粒

        今日係十五,當然要煮齋啦,就連今朝整嘅白麵包多士都無用到蛋 o架,真係夠哂清純


        炒粒粒真係好送得飯,只要材料同味道調配得好,齋菜都可以食到耳仔郁!



材料:
冬菇
西芹
菜甫
青椒
薑茸
豆腐乾
九層塔
炒香花生


調味料:
素蠔油

麵豉
磨豉將
鎮江醋
麻油


- 冬菇洗乾淨,用清水浸發,之後去蒂;菜甫洗淨,用清水浸 15 分鐘後瀝乾水
  份。


- 西芹同豆腐乾洗乾淨;青椒去蒂後洗;除九層塔同花生外,將所有材料切粒。


- 燒熱油,爆香薑茸,加入冬菇、菜甫、青椒爆炒。


- 之後落豆腐乾同西芹同炒,加入適量調味料,兜勻。


- 加少少水,不斷兜炒至乾身後,加入九層塔炒幾


- 灑上麻油,兜勻後即刻熄火,加埋花生兜勻即可上碟。



每次炒嚫粒粒,每樣材料都只係買少少,到最後都煮出一大碟!


 



味道真係唔錯,坦白講,如果唔話你知都真係無留意呢碟係齋!


 


Notes
- 唔係食齋的話,可以喺爆炒材料時灒酒,增加香氣,亦可加入肉粒同炒。


- 由於素蠔油、麵豉同磨豉醬都偏鹹,所以試味後適量加糖。


- 九層塔切勿炒得太耐,否則香氣消失。


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 嘩...未食飯,好肚餓添.
    [版主回覆05/18/2011 13:43:00]         喂喂喂,唔好俾張相呃到妳呀!

    回覆刪除
  2. 大哥~~唔係呀嘛?  不過我有肉嘅!

    [版主回覆05/18/2011 15:26:00]        攪錯呀,又 嚟 !?妳做乜擺個監視器 喺我屋企,"裝" 我整咩 餸呀!!

    回覆刪除
  3. 炒粒粒我鐘意..大大羹畢入口...超滿足....又可以用薄餅/生菜包黎食...
    [版主回覆05/19/2011 14:24:00]        炒粒粒直情正啦!我食完飯放低飯碗,都忍唔住又再 "畢" 多羹 嚟食!         咁妳整生菜包時係用唐生菜定西生菜?

    回覆刪除
  4. 流晒口水啊..............我好鍾意食炒粒粒.......
     
    [版主回覆05/20/2011 12:31:00]        咁妳都入廚整啦,整 嘢食又開心,又可以減壓,整緊 嗰陣乜 嘢都唔記得,整好之後又可以同成品影靚相,之後掟上 blog ,再寫幾隻字,咁就消磨妳好多時間,乜唔開心都唔記得哂 lu!

    回覆刪除