2011年5月3日星期二

今晚唔煮飯呀!

        無錯,今晚唔煮飯,不過唔係出街食,只係無煲到飯食啫。



煲咗芋蓉西米露同整咗蝦子乾燒伊麵


 



今朝整麵包等緊發酵時,就用真空煲煲定啲芋頭,夜晚就將部份芋頭
放入攪拌機內打成芋蓉,加埋冰糖、西米同椰漿就
攪掂。


 



Louisa教我整呢個蝦子乾燒伊麵真係超掂,好食過酒樓整嘅多多聲!
夠乾身之餘,仲有好香蝦子味,矜貴好多!


 



仲有老竇買番嚟嘅菜肉包同香蔥花卷 o添!


4 則留言:

  1. 花卷好正, 係上海有勁多蔥既, 好好食.... 仲有蝦子醬油架...仲鮮味呢...新/老三陽有賣...
    [版主回覆05/05/2011 01:24:00]        搵次自己整花卷玩 吓先 !         蝦子醬油?真係用蝦子釀製 o架?

    回覆刪除
  2. 咁正仲駛咩煮飯至得架!
    [版主回覆05/05/2011 01:23:00]        咪係囉,駛鬼煮飯咩,仲正過出街食呀!!

    回覆刪除
  3. 果然喺大師級呀! 唔煮飯都攪到咁多嘢出嚟!
    [版主回覆05/05/2011 01:22:00]        嘩,妳唔好咁講呀!我點叫得做大師呀!高手大有人在 o架!

    回覆刪除
  4. 有埋甜品,呢一餐簡單但豐富 !
    [版主回覆05/05/2011 01:21:00]        對我 嚟講, 碗西米露先係主角,哈哈!

    回覆刪除