2011年5月17日星期二

朱古力南瓜批 Chocolate Pumpkin Pie

        呢個批真係想整好耐好耐 o架喇,因為我係南瓜精嘛! 但係一諗起要整個批底就真係有啲郤步喇,事關整批底好鬼煩,又要雪、又要擀,仲分分鐘整到成手油淋淋 o添。今日整就仲衰,可能因為天氣又熱又濕,捽牛油粉粒時啲粉已經勁軟、勁瀉身,攪到我要額外加粉之餘,仲要將個粉糰放上冰箱至雪夠硬身,方便擀薄。查身呢個批底已經做過好幾次o架喇,真係估唔到會攪成咁,激死人呀!


        整批嘅食譜我都有好多,方法大致分兩種,我之前整嚫都係先焗好個批底先再放上餡料,但係今次呢個南瓜批就唔係咁做,我參考過幾過食譜都係唔駛預先焗好,放上批模後直接加餡料上面,之後先一次過焗,其實我都有啲擔心個底未焗熟或俾啲南瓜蓉整腍個皮,不過唔緊要啦,咪試一次咁多囉,真係失敗的話,咪當上一課,下次唔好再咁做囉!學 Winnie 話齋,佢整餅係從失敗中學習嘛!



批底


材料:
低筋麵粉      135 克
杏仁粉          30 克
牛油              68 克
糖                  35 克
蛋液              38 克


- 麵粉先過篩 3 次,與糖及杏仁粉混合好。


- 加入牛油,用指尖將牛油捽入麵粉混合物內成麵包糠狀。


- 倒入蛋液,輕手搓成麵糰,之後用保鮮紙包好,放入雪櫃雪約 15 分鐘至挺身。


- 拎出麵糰,隔住保鮮紙,用擀麵棍擀薄成麵皮。


- 將麵皮鋪上撻模上,用手指輕壓,令麵皮緊貼撻模。


- 用叉喺麵皮表面周圍隨意拮窿,之後再放番入雪櫃保持冰凍。



南瓜餡料

材料:
南瓜肉          200 克
黃糖              30 克
蛋液              62 克
肉桂粉          1/4 茶匙
荳蔻粉          1/8 茶匙


- 南瓜切片,隔水蒸熟至腍,趁熱用叉壓成南瓜蓉。


- 加入糖,拌勻,再加入蛋液混合好。


- 最後加埋肉桂粉同荳蔻粉,拌勻即可。


朱古力淋面


材料:
朱古力          75 克
淡忌廉          75


- 淡忌廉煮熱,之後倒入朱古力內。


- 將淡忌廉同朱古力不斷攪拌直至朱古力完全溶解為止。



組合


- 南瓜餡料倒入撻皮上面,用膠括掃平表面。


- 將撻模放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 30 分鐘至熟。


- 出爐後攤凍,然後將已煮好嘅朱古力漿淋上面,待朱古力漿凝固即成。



朱古力淋面唔夠平滑靚仔,要多多練習至得!


 



朱古力味道好濃,反而主角南瓜味道就唔係太出。


 



唔知係咪因為額外加粉嘅關係,攪到油嘅份量相對少咗,
所以咁黐模,真係咁多次都未試過!同埋無預先
焗個批底,始終都係差少少,底唔夠脆


 


Notes
- 若批底麵糰太柔軟或瀉身的話,可加入少量麵粉搓勻,之後放上冰格雪硬。


- 批底麵皮表面拮窿,可防止麵皮入爐後受熱膨脹,以致撻底拱起。


- 全部蛋液份量剛好係兩隻雞蛋份量。


- 如果唔係用甩底撻模的話,可預先喺撻模內墊入爐紙,之後先再鋪上麵皮,焗好
  之後就可以容易啲脫模。


- 做朱古力淋面時,朱古力與淡忌廉份量比例可依個人口味調配。


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 我唔明點解咁多人都怕整批..我自己就好鐘意..覺得好簡單又快手, 鹹甜皆宜..批底同整曲奇差唔多..真係毫無難度... 想批好食..先焗左個底係關鍵...鬆化好多...
    [版主回覆05/18/2011 01:36:00]        要 擀平麵糰 "吸" 模 嘅曲奇我都唔係太鍾意做,所以呢種食譜好少會出現 喺我個 blog 度,因為真係好煩。雖然係易,但就又要搓又要雪;又要 擀又要 "吸"!整批一模一樣,唔駛吸模,但就要慢慢將個批皮壓入模邊,各有各煩!但最重要係必定會攪到隻手好油,呢樣先係我最怕!!!         係囉,應該係先焗好批底先放餡 o架嘛, 啲食譜都唔係路 嘅!下次我會醒水 o架喇!

    回覆刪除