2011年5月27日星期五

永遠懷念你,Edward!

        依家情緒好低落,因為啱收到好友阿聰嘅消息,已經無見幾年 Edward 噚晚凌晨時份離開咗,我知道之後真係晴天霹靂,好 shocking,真係諗都諗唔到!!不過,呢次亦都話到俾我聽,當年醫生叮囑我同阿馳要多加留意自己身體,原來遲啲真係會發生喺我哋兩個身上。


        雖然跟 Edward 都無聯絡幾年,但係,收到呢個消息,始終個心都好唔舒服,畢竟大家都一齊玩過,而且佢年紀仲細過我。對朋友嚟講,嘅離去始終唔係一件開心嘅事,但對 Edward 而言,就係一個大解脫,永遠都唔駛再受苦!


        Edward,希望你往生淨土,早登極樂,與媽咪重聚,阿彌陀佛!!


 


 


P.S.  細個嗰陣,成日都會有紅事喜宴,但自從十幾年前開始,就經常遇到白事,當事人包括家人、親戚、老師及朋友,而且年紀仲一個比一個年輕!究竟幾時先至輪到我 o架,我成日都好自私咁講,我寧願我自己走先,好過要我見住你哋逐個逐個咁離開我!當年媽咪離開我無幾耐嘅時候,啱電視做緊《家好月圓》呢套劇,我好記得大結局時,夏雨對李司棋講:「我身體比妳好,妳死得俾我早!」我聽完之後就大讚兼拍爛手掌!!我諗好多人都會好似劇中其他角色咁,覺得夏雨好口臭,但係身同感受嘅我,就覺得劇中嘅李司棋真係無比幸福,亦好清楚知道,度呢句對白嘅人兄亦都一定有同樣經歷。


6 則留言:

  1. 都係果句, 生老病死冇人可避到...注定既....重要係你好好地過自己既每一天...能力範圍內可以幫既人盡量幫...但求問心無愧, 就已不枉此身了...
    [版主回覆05/28/2011 18:05:00]        "不枉此身" 呢樣好重要,媽咪成日都話,做人唔好白走一場!

    回覆刪除
  2. 我都同意你既說法,身邊不斷聽到有人走既消息,都會好唔開心
    但係生老病死又係做"人"必經階段,要化, 同埋唔好太執著....
    人既一生就在不斷地學習,又要積極面對未來,真係要好好珍惜身邊一切事物...
    [版主回覆05/28/2011 18:07:00]        講得無錯,無論你幾叻、幾有錢,最終都係行同一條路,真係唔好太執著!         珍惜眼前一切最重要!

    回覆刪除
  3. 活在當下....珍惜每一天!
    [版主回覆05/28/2011 18:09:00]        係呀,趁仲有時間,盡快 KO  咗個 To Do List 囉!

    回覆刪除
  4. 毛豆說得好對, 生老病死冇得避, 一切都不在我們的掌握之中.  一早是天注定的.   我們可以做的是好好的珍惜家人, 朋友.   好好保重. 
    [版主回覆05/28/2011 18:12:00]        係呀,我好信 "命運" 同 "整定" o架,所以我依家都無乜 慾望,但 求夠鐘時舒舒服服咁走已經阿彌陀佛囉!

    回覆刪除
  5. 願他一路好走...........
    你也快點回復心情,不要太傷心...............
    [版主回覆05/29/2011 19:07:00]        菜,多謝關心!         其實都唔係非常傷心,只不過無見一排兼事前完全無聽講過,一時間接受唔到!

    回覆刪除
  6. 人生無常. 及時行樂!
    [版主回覆07/04/2011 01:18:00]        願大家都能珍惜眼前一切!

    回覆刪除