2011年5月29日星期日

醉酒櫻桃雪糕 Liquored Cherry Ice Cream

        上次Louisa 屋企食過嗰個自家製作黑森林蛋糕,我、明仔同 Winnie 都發覺 Louisa 罐酒漬櫻桃幾好味,所以我哋三個都幫嚫佢買啲返屋企隨時整甜品,連 Lily 食過都讚好食,即刻搭我幫佢買!


        唔知點解,見到酒漬櫻桃,我第一時間就諗到用嚟整醉酒櫻桃雪糕,可能係因為細個時媽咪買過一次俾我食,之後對呢個味道念念不忘啩!



材料:
雲呢嗱枝      1/2 條
豆漿              160 毫升
蛋黃              2 個
糖                  80 克
淡忌廉          200 毫升
酒漬櫻桃      80 克


- 雲呢嗱枝切開,用刀刮出雲呢嗱籽後,將兩者一齊放入豆漿中。 


- 豆漿用慢火加熱,差不多快要煮滾時就可以熄火。


- 蛋黃同糖混合,用電動打蛋器打至差不多白色狀態。


- 將煮熱豆漿逐少加入蛋糖混合物中,拌勻。


- 將混合物倒番入煲內,用慢火煮至濃稠,其間必須不斷攪拌。


- 煮好後將混合物隔冰水冷卻,然後放入雪櫃約 3 - 4 個鐘,將混合物充份雪凍。


- 用電動打蛋器將淡忌廉打至七成企身,之後拌入雪凍蛋漿混合物。


- 包好保鮮紙,放上冰格雪約個半鐘,等忌廉混合物開始雪硬時就用電動打蛋器
  打鬆。


- 放番入冰格,一個鐘後再次打鬆,重複步驟多 2 次,其間相隔半個鐘。


- 將酒漬櫻桃用較剪略為剪碎,之後用膠刮拌入混合物內。


- 放入雪雪至硬身即成雪糕。



呢樽就係酒漬櫻桃喇,你睇,佢並唔係一般搵酒浸嗰款,而係用
好濃稠嘅酒精糖漿浸製,所以味道非常濃郁,因為我係滴酒
不沾嘅,所以真係食到我 "wing wing" 哋 o架!


 



呢個飯後甜品真係 fantasic



Notes
- 材料中嘅豆漿,於原食譜為牛奶


- 如果時間許可的話,煮好雲呢嗱豆漿最好放入雪櫃過一晚,等豆漿中雲呢嗱
  香味可以更加出、更加香濃。


- 煮熱豆漿必須逐少加入蛋糖混合物中,否則容易將蛋黃煮熟凝固。


- 喺煮蛋黃混合物時,如果煮得太耐的話蛋黃就會凝結成塊,咁就要將混合物先過
  篩,隔去凝固
蛋黃。


- 如果買唔到酒漬櫻桃的話,可用櫻桃酒 2 湯匙拌入切碎新鮮櫻桃醃至入味即可。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


5 則留言:

  1. 喱張相影得好 Pro 呀!

    多謝你詳情的食譜, 要記在 To do list 裏。
    [版主回覆05/30/2011 00:00:00]        撞手神 o架咋!我不 嬲都唔識影相,而且部機又唔係靚機,永遠 都影唔到大特寫!不過都好開心妳咁欣賞呢!         唔駛客氣,呢個 recipe 真係要放入 To Do List 喇!

    回覆刪除
  2. 食到 wing wing 哋感覺咪好正!
    [版主回覆05/30/2011 02:00:00]         作死妳咩,咁都話正!

    回覆刪除
  3. 查實係唔食d櫻桃架..淨飲d酒先係呀...隊冧自己先係路嘛...
    [版主回覆05/31/2011 14:37:00]         查實有妳呢個朋友先至唔係路囉!!!

    回覆刪除
  4. 識左我, 你直情三生有幸混啦
    [版主回覆06/06/2011 01:52:00]         應該係話,識著妳,三世無運行至真呀!

    回覆刪除
  5. 我整過一次朱古力雪糕有好多冰晶, 口感唔多好, 下次跟你的方法再試吓。多謝分享。
    [版主回覆06/06/2011 01:54:00]         點解會咁 o架?係唔係忌廉打唔夠呢?         希望妳下次成功!

    回覆刪除