2011年5月31日星期二

西班牙海鮮飯 Paella

        晚參考《西廚教室》嘅食譜,咗個平民版Paella,點解咁講?當然有好多原因啦!首先,當然我唔會為咗煮呢個飯而專登走去買隻西班牙 Paella 鑊啦!所有海鮮用料查實一啲都唔鮮,全部急凍貨色。原本都諗住去買西班牙辣肉腸返嚟煮,但係睇過真係超貴,十零片腸買成 $50 咁滯,仲塊塊都薄到透光,真係風都吹得起,都係用番雪櫃條 salami 再加辣椒乾算數喇!成鑊飯最貴嘅材料就係番紅花, 幾條仔都已經幾十蚊,我又點會去買呢!習慣整色整水嘅我,又試重施故技,好似上次整南瓜意大利燴飯咁,加入南瓜一齊煮,飯咪即刻金黃色囉!不過香味就欠奉喇!


        上網做 research 時,又再睇番阿蘇個書友教整 Paella,佢話整一鑊差唔多要六、七百蚊,我呢鑊,一百蚊都唔知駛唔駛呀!



材料:
青口
帶子
魚柳

雞扒
莎樂美腸
紅、綠燈籠椒
番茄
南瓜
蒜茸
紫洋蔥
辣椒乾
意大利米


醃料:

胡椒粉


調味料:
清雞湯
白酒
紅椒粉 ( Paprika )


- 雞扒及海鮮料解凍、洗淨,雞扒去皮切件,魚柳切件,用醃料將雞肉及魚柳醃
  一陣。


- 燈籠椒洗淨,去蒂去籽後切粒;番茄洗淨去蒂,切細;南瓜去皮去籽,切粒。


- 洋蔥去衣切件;肉腸切細塊。


- 燒熱油鑊,將青口、帶子、魚柳及蝦落鑊兜炒 1 分鐘,盛起備用。


- 用同一隻鍋爆炒雞肉同肉腸,之後加入蒜茸、洋蔥、辣椒乾爆香。


- 跟住加入燈籠椒、番茄同南瓜,之後加入雞湯、白酒同紅椒粉煮滾。


- 將米倒入,唔駛冚鑊,用慢火煮至半透明狀,其間不斷兜炒。


- 再加入少量紅椒粉拌勻,將所有海鮮料鋪上飯面。


- 繼續用慢火煮,煮到湯汁收乾為止,熄火後就可以原鑊上枱。


 



呢隻新嘅平底鑊比起舊嗰隻淺好多,攪到啲料滿瀉咁滯,
煮到我幾辛苦呀!


 



呢個飯真係色彩鮮豔,非常吸引!


 



第一次煮,火候掌握得唔好,啲飯比較濕同糊,應該係煮過龍喇!
上網睇過資料,西班牙傳統煮法係會有飯焦,
估唔到我隻平底鑊都做到呢個效果。
 


Notes
- 於飯面鋪上海鮮料後就唔駛再攪拌,原鑊煮至收乾水份即可。


- 若飯仍未完全煮熟,但水份已經煮乾的話,需酌量加入雞湯或清水,但建議加水
  比較好,因為雞湯、肉腸同海鮮料本身已經有一定鹹度,再不斷加雞湯會過鹹



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 好多料呀.  Yummy, yummy.
    [版主回覆06/06/2011 16:52:00]        不過全部都係平價料!

    回覆刪除
  2. 少左番紅花..
    [版主回覆06/06/2011 16:51:00]         妳做乜唔聽書呀?我都話用南瓜 嚟整色 整水囉!Saffron 太貴喇,唔係我呢 啲窮人食 o架!

    回覆刪除
  3. hihi kestrel:- long time no visit yr blog la. hope u r fine. ppl said in spain family, if not use saffron, they use 黄薑粉instead. u may consider. cheers!
    [版主回覆07/04/2011 01:22:00]        Welcome back to my blog, siu sin!         Oh really? What a good idea! Let me try to use it next time.         Thank you for your sharing!!

    回覆刪除
  4. 0.0正!
    [版主回覆08/09/2011 00:26:00]        多謝!

    回覆刪除