2008年11月25日星期二

咖啡香蕉麥片

        上次整完咖啡香蕉蒸糕,突然忽發奇想,做吓實驗,用番相同材料整麥皮食,睇吓得唔得。


材料:
即食燕麥片
即溶咖啡粉
香蕉 (最好揀熟啲)
砂糖
植脂末
熱水


        好容易做,將所有材料 (香蕉除外) 放入碗內拌勻,加入熱水,再輕輕攪拌,然後加埋啲切咗片嘅香蕉,放入微波爐度,用高火 "叮" 分零鐘 (小心太滾會湧出),熱辣辣嘅麥皮就有得食啦!


        雖然賣相就唔多掂 o架啦,但係味道OK噃,如果啲香蕉再熟啲嘅話,會更加香、更加甜,連糖都唔駛落呀,不妨試試。


 


1 則留言:

  1. 嘩..我覺得咖啡同香蕉個味唔夾呀.....
    真係越諗越唔夾喎.....唔好用咖啡啦
    不過我又諗唔到用咩好喎~hahaah
    [版主回覆11/26/2008 11:16:00]        唔會o架,係好 match o架!上次我整果個咖啡蒸蛋糕,都好好食,Winnie 媽咪同 Miss 都話好味,連我表舅母食完之後即晚就問我點整,佢話仲好食過 喺美心買 嘅蛋糕 (當然,老人家可能始終唔係咁鍾意西式食品 ),問我點整道咁 "正" 嘅蛋糕,其實當初都係佢教我蒸蛋 糕o架咋,遲 啲 post 番果蛋糕俾你睇。

    回覆刪除