2008年12月17日星期三

芝麻黑糖糕


        今日難得有空閒時間,朝早煲落湯後無乜嘢做,於是就蒸吓蛋糕啦,今次就蒸咗個芝麻黑糖糕,我係跟呢個食譜整 o架!


        當初喺圖畫館見到本書時,就俾佢個封面吸引到,所以就借咗返屋企 scan 起個食譜,到依家先至得閒整咋。


材料:
低筋麵粉
糯米粉
泡打粉
梳打粉
雞蛋
蜂蜜
橄欖油
芝麻


黑糖蜜:
黑糖
麥芽糖
蜂蜜


        先將所有黑糖蜜材料拌勻,然後煮滾,攤凍後備用;雞蛋拂打成蛋液,之後加入之前準備好嘅黑糖蜜同蜂蜜一齊攪勻,將所有粉類過篩兩次後,逐少加入蛋液裡並拌勻,當麵糊完全拌勻後,就攞小部份出嚟同橄欖油撈勻,再倒番入去啲麵糊度一齊拌勻,跟住就倒入蛋糕模度,喺面頭灑少少炒香芝麻,就可以拎去蒸啦!



        之前用疏乎厘杯蒸嘅就送俾媽咪,呢啲用撻紙蒸嘅就拎俾 Winnie 同佢媽咪食,因為我又要麻煩佢媽咪幫我整小小嘢,順便當係 Winnie 嘅 " 遲來的生日蛋糕 " 啦。


         




        呢個大嘅就自己食,可能係因為將最尾剩番嘅麵糊倒落去蒸,啲黑糖蜜沉低,所以顏色特別深,特別靚!但係整完出嚟個蛋糕味道比我想像中淡,唔係好甜,唔知係本身個食譜整出嚟都唔會太甜,定係我用嘅黑糖、蜂蜜同麥芽糖都唔夠甜呢?


        由於落咗糯米粉,所以個蛋糕特別軟糯,好軟滑,下次將糯米粉嘅份量增加,睇吓會唔會有啲煙韌感覺先。


P.S.  落咗梳打粉,真係有 " 浸 " 鹼水味,可能個食譜係想用佢嚟加深顏色。


 


3 則留言:

  1. 我前上個星期響花園街圖書館借左呢本書,都想試下呢個黑糖糕,但我見到400克麵粉 + 100克糯米粉要用200克油,我做一半份量都好多油呀,黑糖蜜又多,肥死囉! 呢個食譜你有冇再試整? 因為我呢個大鄉里,好似印象中未食過黑糖糕,本書幅相切到正正方方,賣相好靚,想試下。但屋企冇黑糖,只有三溫糖
    [版主回覆05/29/2009 16:15:00]        印象中我記得應該無跟足佢落咁多油 o架,不過之後無再試過,因為好多功夫,又要整黑糖蜜!         其實咩叫做三溫糖?同黃糖有無分別?因為當時我未搵到有黑糖買,所以只係用 brown sugar 整,都 OK o架。不過最近俾我 喺銅鑼灣間「價真棧」度 搵到有 "平" 韓國黑糖賣,1kg都係賣$12咋,妳試 吓去洗衣街間   「價真棧」睇 吓有無得賣?真係好深啡色 o架,之前 喺荃灣一間專賣韓國 嘢 嘅 counter度買,要 $20 / 1kg 呀!

    回覆刪除
  2. 我剛剛整了黑糖糕,我用左妃娟一半份量 ,
    http://blog.xuite.net/jane7443/bake/16728714
    原來得好細份量咋,同埋我用果隻太古黑糖粉,整出來好淺色,好以馬拉糕咁呀,我用大火蒸佢,仲爆哂口(冇睇清楚,大火會爆口,要用中火),我唸要轉用其他黑糖,我見佢個blog 係用一舊舊既黑糖塊。我諗要去價真棧買包下次整。
    如果用三溫糖仲淺色呀! 其實三溫糖我都唔覺同其他咖啡糖有咩唔同味。只係我响一本書(作者關琬潼)中,有一個伯爵紅茶蛋糕(我好鐘意伯爵紅茶陣味)要用到三溫糖(忠於原著)先買咋。
    啱啱蒸完切左一舊,味道都ok 又唔甜,但又唔覺好煙un 喎,我老公話唔鐘意,冇驚喜(鬼咩,啱啱放低飯碗,仲食左咁多舊榴槤,飽到死,食咩都唔好味啦)
    我係用佢個加梳打粉果個分量,我下次會試佢落酵母發酵果個食譜,因為見d 網友話好食,
    妃娟d 食譜 其中超熟吐司,醇奶土司,北海道牛奶土司都好正,我上星期整完2 條醇奶土司,第二日帶番長洲,我個奄尖同咀刁既亞媽都話好食。你都試下呀
    [版主回覆07/06/2009 01:02:00]        係啦,去價真棧買包黑糖試 吓好過啦!又平又靚。         咁妳下次就唔好食飽飯先叫妳老公試食啦!         用酵母?咁會唔會似麵包 o架?

    回覆刪除
  3. 佢落依士整,我諗會可能似白糖糕咁喎! 下次整過話你知。
    [版主回覆07/08/2009 14:44:00]        好呀!妳話我知啦!         不過小心發酵過度會變酸呀。

    回覆刪除