2008年12月29日星期一

焗豬排飯

        早排因為用繳費靈交張新帳單,所以收到張美心MX 免費焗豬排飯套餐 coupon 一張,前幾日卒之去咗美心MX 食喇。 



        睇個樣都唔差喎,仲好吸引 o添!就好似 Lily 咁講,美心個焗豬排飯啲茄汁最正、夠多,唔似 "大快樂" 果啲咁乾身。


 



        雖然唔係金玉其外,敗絮其中,但係啲豬排就真係有啲失望喇!剩係睇佢個款已經 feel 到好乾、好嚡,成舊豬排都 "白璽璽、乾爭爭" 咁,食落口就固然係意料之中啦,for me 最難頂嘅係佢夾住層肥膏,食落口啖啖油…………


        至於個汁,對於一般人嚟講應該係幾好食嘅,但我自己因為不嬲都食得比較淡,所以略嫌個汁過酸同過鹹,如果淡番少少就啱好喇!


1 則留言:

  1. 你真係丫,去美心食都用食家口吻評佢地hahahahh
    我去得美心都唔預佢好味架,係趕時間先幫襯
    [版主回覆12/30/2008 17:36:00]    No la, it's because even eating in Cafe de Carol / Fairwood, the pork is even better than Maxim MX ma!!

    回覆刪除