2009年1月13日星期二

團年飯 (一):靈芝雲芝姬松茸煲響螺頭

        今日我哋做節食團年飯,點解提早咁多?咪因為要就阿馳返早班,可以收早返嚟食飯,同埋我又要求星期一呢,因為逢星期一係我 day off,我先至有足夠時間去買嘢、準備、煮飯嘛,唔只要就我,又要就阿馳同佢女友,所以得番今日係個個都 OK,過多兩個禮拜已經年初一喇!


        雖然我唔係煮九大簋,但呢餐團年飯已經由噚日準備到今日,依家先至啱攪掂好哂,坐低落嚟寫 blog 咋!可能我煮餸用太多材料,又或者我手腳慢啦,加埋仲要做其他家務,噚日又天都未光就起身,準備去將軍澳教琴,好唔夠 o訓,所以攪到呢兩日好鬼死攰。天氣非常乾燥,又一味濕水做嘢,雙手都爆拆裂哂,好痛!不過唔緊要啦,一年都無得幾多次,只要一家人喺埋一齊食團年飯就已經好開心喇,當然,如果媽咪都喺度陪我哋就仲開心啦!我都有另外舀起餸同沖咗杯茶俾佢 o架,當係一齊團年 o架啦!



材料:
靈芝
雲芝
姬松茸
茶樹菇
紅蘿蔔
急凍響螺頭
豬腱
蜜棗


        靈芝、雲芝、姬松茸同茶樹菇先用暖水浸軟,剪去底部硬木部份,之後洗淨備用;紅蘿蔔刨平、洗淨,用滾刀切件;響螺頭先去除吸管及內藏,洗淨後汆水,盛起用凍水沖洗,之後切片;豬腱洗乾淨後汆水,盛起後同樣用凍水沖洗,清除血水雜質,蜜棗用熱水浸軟後洗淨備用。


        煲滾水後,將所有材料一次過倒落煲度煲,飲之前記住落鹽調味。


沒有留言:

發佈留言