2009年1月1日星期四

粟米紅蘿蔔猴頭菇煲豬腱


材料:
超甜粟米
紅蘿蔔
猴頭菇
豬腱
陳皮
蜜棗


        粟米去衣去鬚後洗淨、切件;紅蘿蔔刨皮後用滾刀切件;猴頭菇剪去底部,然後洗淨、汆水備用;豬腱洗乾淨,汆水後沖凍水,去除多餘血水;陳皮用熱水浸軟後刮瓤、洗淨;蜜棗洗淨備用。


        煲滾水後,將所有材料放入煲裡面,煲約十零廿分鐘度就可以放落真空煲度,晚飯飲湯之前再煲多十零分鐘,加鹽調味即可。


        今日煲啖湯非常之甜,可能係因為啲粟米真係超甜,加埋紅蘿蔔同蜜棗,就甜上加甜啦!媽咪以前話過俾我聽,啲粟米衣同粟米鬚都有食療效用,所以記得唔好掉咗佢,洗乾淨後一齊放埋落去煲。


        講開 "舊史",媽咪好多時煲嚫粟米湯都會留起一支唔切開,放埋啲湯度一齊煲,不過就放入真空煲之前,將果支完整無斬開嘅粟米撈番起俾我即刻食,因為咁樣支粟米嘅甜味仲可以保留喺裡面,唔會煲哂出嚟落啲湯度,所以特別滋味。今朝煲湯時都好懷念果刻嘅情景,所以我都同以前一樣,喺放入真空煲之前偷食咗一舊粟米,好甜、好開心,好似媽咪喺我身邊陪我一齊食咁開心!


P.S.  因為我打中文打得好慢,所以呢篇嘢打咗 "兩年" 啊!


沒有留言:

發佈留言