2009年1月20日星期二

蒸細鱗


材料:
細鱗
薑片
蔥段
蒸魚豉油


        其實蒸魚就無乜太大特別,加上我係佛教徒,唔會食生猛海鮮,只會食 "o訓覺" 魚,所以無乜值得講,不過就想同大家分享吓我今日嘅經驗。


        呢次係我第一次自己買細鱗蒸嚟食,以前媽咪都間唔中會買呢隻魚嚟蒸,都覺得好食,但其實今日我喺魚檔見到時,係鋪哂喺冰上面,好大部份都已經有 "白內障",唯獨是我揀到呢條仲係眼仔碌碌,對眼好晶瑩通透,魚腮就一定唔係鮮紅 o架喇,但就不之於瘀紅,只係淡紅啫,見佢 size 都唔細,夠我哋兩個人食,全部都只係 $13 條,加上之前多數食急凍魚柳或魚扒,好耐都未食過蒸魚喇,所以即管買嚟試試,不過唔會抱太大期望。


        點知蒸完出嚟又幾好喎,我老豆因為 "無牙",所以不嬲都淨食魚腩,佢就話無乜味,個係我食個魚背就非常鮮甜,夾咗少少俾佢試,佢都話同個腩完全唔同,鮮甜好多,由此可以證明到兩樣嘢:


1. 魚不可以貌相


2. 魚腩同魚背嘅食法係可以有咁大分別


沒有留言:

發佈留言