2009年1月28日星期三

開年飯 (四):海帶味噌湯

        上年開年為求快手,我都會效法媽咪開罐粟米蓉滾湯,今次就搞搞新意思,煮番個日式味噌湯,一樣又快手又好味。


材料:
海帶
蟹柳
盒裝豆腐
米味噌
木魚味噌
冬菇蒂


調味料:


        海帶先洗去表面啲鹽,之後浸水至發大兩倍以上,再洗乾淨,然後切粗條;蟹柳拆去獨立包裝袋後切細段;豆腐切粒;冬菇蒂係初一用冬菇煮齋時預先剪下,唔好浪費咗佢,佢係一樣要嚟熬上湯嘅好材料;味噌預先用凍水開咗,確保完全溶哂


        煲滾水後,先放海帶同冬菇蒂落去煲一陣間,之後可以落埋蟹柳同豆腐,最後加埋開勻嘅味噌,加糖調味,煲番滾就可以熄火。落糖前記得先試味,因為唔同種類嘅味噌會有唔同程度嘅鹹味。我睇過書教煮味噌湯,一定要最後先至落,而且唔可以煲太耐,否則會影響味噌原本味道,風味大減。


        因為阿馳不嬲晏晝都唔鍾意食飯,所以我特別煮啲烏冬同日式拉麵,放埋落味噌湯度食,風味絕佳!


       


沒有留言:

發佈留言