2009年1月2日星期五

朱古力疏乎厘咖啡 & 合桃楓糖包

        早排報紙度剪咗張 McCafe coupon,可以用 $12 買原本 $19 嘅朱古力疏乎厘咖啡,咁啱今日去九龍灣教琴,喺德福廣場裡面有間 McCafe,所以就入去買杯吓。淨係飲嘢當然唔夠飽啦,所以就去 Panash 買麵包,我揀咗個我嘅至愛 — 薯仔脆法包,仲買多個未食過嘅合桃楓糖包吓,因為個款都幾吸引。




        朱古力疏乎厘咖啡outlook 好靚呀,面頭果 "浸" 疏乎厘整得好平滑,我飲緊杯咖啡時,離遠望到個 staff 拎住壺打起cream / 奶,用茶匙一羹一羹咁慢慢舀喺杯咖啡個面度,唔知係咪整緊同一款咖啡呢?係嘅話就真係好花功夫哦!


        飲咗第一啖之後,我再一次明白,點解上次我叫杯 Vienna 時,個 staff 好 "語重心長,不嫌其煩" 咁同我講咗幾次 "下面係齋啡嚟 o架",因為呢次杯咖啡同上次杯 Mochaccino 一樣,一早喺杯咖啡度落哂糖,所以好甜,我寧願好似杯 Vienna 咁用齋啡,攪拌時撈埋上面打起cream,甜度就啱好,如果唔夠甜咪自己再落糖囉!


 



        合桃楓糖包啲色焗得好靚,加埋有我鍾意嘅合桃,簡真係無法抗拒,最衰已經凍咗啦 ( 其實佢棟住個牌寫住新鮮出爐 o架 ),如果唔係應該仲正,喺屋企我實焗番熱先食。今次係我第一次食用楓糖整嘢,食落有種好特別嘅糖香,而且又唔會太甜,幾好噃!


        好多時都聽到人講:「求其飲杯嘢,食過包就攪掂一餐啦!」俾到人感覺食麵包係好簡單求其,而且所費無幾,但我離開MacCafe 之後,一路行,一路諗,埋單計數,今餐晏仔 (其實係 tea-lunch) 都成 $30,如果無 coupon 仲唔只 o添呀!所以 "飲杯嘢,食過包" 都可以好奢侈 o架!


沒有留言:

發佈留言